پیام سپاهان
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان خبر داد:
جلوگیری از تردد موتورسواران کاروانی و پرخطر در چهارشنبه آخر سال
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 16:39:25
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان گفت: در چهارشنبه آخر سال به صورت ویژه از تردد موتورسوارانی با رفتار پر خطر، به صورت کاروانی و فاقد کلاه ایمنی جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نیست اما با هر گونه ایجاد اختلال در نظم و ترافیک شهر به صورت جدی برخورد قانونی خواهد داشت .
وی با بیان اینکه در این راستا از سوی نیروی انتظامی برنامه هایی در حوزه ترافیک، انتظامی و امنیتی در نظر گرفته شده است، افزود: در چهارشنبه آخر سال به صورت ویژه از تردد موتورسوارانی با رفتار پر خطر، به صورت کاروانی و فاقد کلاه ایمنی جلوگیری به عمل می آید.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: وظیفه ما حفظ امنیت مردم در سطح پیاده روها و معابر است و از این رو حضور پلیس کمک می‌کند تا این امنیت به خوبی برقرار شود .
وی با اشاره به برنامه‌های تعریف شده برای چهارشنبه آخر سال گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اطلاع رسانی به ویژه شهرداری اصفهان، مراقبت از کودکان، نوجوانان و جوانان و عدم استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد از مهم‌ترین محورهای اطلاع رسانی مدنظر قرار گرفته است .
کودکان و نوجوانان نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه شوند
کریمی با بیان اینکه در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، باید از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم، ادامه داد: لازم است کودکان و نوجوانان نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه شوند .
وی اضافه کرد: هم‌چنین شهروندان مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهند .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که امسال با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و همراهی و همدلی تمامی دستگاه ها با نیروی انتظامی، حتی یک نفر مجروح هم در چهارشنبه آخر سال نداشته باشیم .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24533/جلوگیری-از-تردد-موتورسواران-کاروانی-و-پرخطر-در-چهارشنبه-آخر-سال
بستن   چاپ