پیام سپاهان
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی اصفهان:
فعالیت فرهنگی؛ سخت و حساس اما شیرین است
چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 12:32:33 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - نجف آباد، اصفهان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر نجف آباد، فعالیت فرهنگی و هنری را پیچیده، سخت و حساس اما در عین حال شیرین توصیف کرد.
  حجت ‌الاسلام و المسلمین " محمد علی انصاری " در این دیدار که  در سالن اجتماعات کتابخانه یزدانشهر نجف آباد برگزار شد، گفت: با این توصیف برای رسیدن به شیرینی این فعالیت، لازم است که اشکالات و مسائل فرهنگی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم تا بتوانیم بصورت عالمانه راه حل آنها را بیابیم.
وی با اشاره به طرح پاره ای مشکلات و کمبود امکانات در حوزه فرهنگ و هنر نجف آباد توسط اصحاب رسانه و هنرمندان این شهرستان گفت: بخشی از مسائل مطرح شده به سخت بودن کار فرهنگی بر می گردد و بخشی نیز مربوط به قوانین و مقررات می باشد که در این زمینه لازم است؛ قوانین و مقررات با دقت بررسی، و در صورت نیاز اصلاح شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به گذشت حدود 39 سال از نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: توجه ویژه به شهرستان های این استان یکی از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان است.
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متصدی کار فرهنگی نیست و متولی و سیاستگذار این حوزه است.
حجت الاسلام انصاری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق فکر واحد برای سیاستگذاری در حوزه فرهنگ استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تشکیل این اتاق فکر می توانیم فعالیت های فرهنگی و هنری مطلوب و پسندیده را توسعه دهیم .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به تقارن برگزاری این جلسه با روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا بزرگترین هنرمندانی هستند که ایثار و فداکاری آنها سبب حفظ و تامین امنیت کشور شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: وجود بیش از 30 کانون آگهی تبلیغات، 9 مرکز انتشاراتی، 900 نویسنده، 30 چاپخانه، فعالیت های مراکز مهارتی کار و دانش، تشکیل انجمن های ادبی هنری، انتشار هشت نشریه و ویژه نامه و ایجاد بیش از 100 کانون فرهنگی هنری مساجد گویای بخشی از این توانمندی هاست.
" علیرضا شرکت " همچنین کسب رتبه های برتر ملی و بین المللی توسط هنرمندان نجف آباد را از جمله افتخارات و توانمندی های این شهرستان بیان کرد.
در این جلسه اصحاب فرهنگ و هنر نجف آباد دغدغه ها و دیدگاه های خود درباره فرهنگ و هنر این خطه را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح کردند.
شهرستان نجف آباد با 285 کیلومتر مربع وسعت و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24547/فعالیت-فرهنگی؛-سخت-و-حساس-اما-شیرین-است
بستن   چاپ