پیام سپاهان
در پایان مسابقات والیبال بانوان کارگر کشور
بانوان کارگر اصفهان نقره‌ای شدند
چهارشنبه 23 اسفند 1396 - 11:02:00 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - تیم والیبال بانوان کارگران استان اصفهان مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کارگران کشوری را از آن خود کرد.
  در پایان رقابت‌های والیبال بانوان کارگر کشور که به میزبانی تهران با شرکت هفت تیم اصفهان، خوزستان، قزوین، چهار محال و بختیاری، خراسان، اردبیل و تهران برگزار شد، تهران قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و خوزستان بر جایگاه دوم و سوم ایستاد.
مریم حداد، نوشین حق شناس، مهفر مروی، مژگان کریمی، فروغ رادفر، بهجت طاهری، زهرا خسروی، نسیم اسدی، صدیقه سروش و الهام طالبی به مربیگری کرباسی اعضا تیم والیبال کارگران استان اصفهان را که با حمایت بیمه کوثر در این مسابقات شرکت داشتند، تشکیل می‌دادند.
رییس هیئت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش بانوان کارگر گفت: فعالیت‌های ورزشی بانوان این امکان را به فرد می‌دهد تا با دیگران تماس مستقیم و تعامل واقعی برقرار سازد و نیازهای روانی خود مانند، رقابت، دوستی، جلب توجه، مقبولیت گروهی و نیاز به وابستگی، تضاد، ابراز و کنترل هیجان، رکورد شکنی، ماجراجویی و امنیت را برآورده کند.
جواد شیران افزود: سلامت روان از موضوع‌هایی است که در اثر شرکت در فعالیت‌های ورزشی می‌تواند حاصل شود، چنین فعالیت‌هایی بهترین موقعیت را برای درگیری معیارهای سلامت روان فراهم می‌کند. اگر سلامت روان را مبنای احساس راحتی نسبت به خود و دیگران تعریف کنیم، معیارهای آن موفقیت، تعادل هیجانی، واقع بینی، سازگاری، اجتماعی بودن و احساس ارزشمندی خواهد بود. بنابراین ورزش با فعال سازی چنین معیارهایی نه فقط به بهداشت جسمی بلکه به بهداشت روانی نیز کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: احساس ارزشمندی برای همه افراد بسیار مهم است و فعالیت‌های ورزشی شاید بتواند از راه‌های مختلف به احساس مثبت فرد از خود کمک کند. چنین احساسی می‌تواند زمینه و بستر پدید آمدن تغییر و تحول بسیاری از صفات روانی- اجتماعی فرد شود. این احساس خوب و مثبت در دنیای پرفشار امروزی بسیار ضروری است و احتمالاً در روش زندگی افراد تأثیر خواهد گذاشت.
 



http://www.sepahannews.ir/fa/News/24562/بانوان-کارگر-اصفهان-نقره‌ای-شدند
بستن   چاپ