پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
برخی سازمان های بین المللی تحت تاثیر قدرت های ستمگر هستند
جمعه 25 اسفند 1396 - 15:34:10
سپاهان نیوز - کاشان- امام جمعه اردستان گفت: دنیای استکبار و قدرت های ستمگر جهان همچنان در حال ایجاد فتنه از جمله علیه نظام اسلامی هستند و برخی سازمان های بین المللی نیز در این میان تحت تاثیر قدرت های ستمگر قرار دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه اردستان بیان کرد: برخی سازمان های بین الملی با کمال تاسف تحت تاثیر قدرت های ستمگر جهان قرار دارند، در راستای خواست آنها حرکت کرده و حقوق کشور های دیگر را نادیده می گیرند.
وی افزود: عده ای مخالف و معاند تحت تاثیر تبلیغات خارجی دی ماه امسال اقدام به برهم زدن نظم و امنیت جامعه و ایجاد بی ثباتی کردند که با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حمایت مردم دیندار این توطئه خنثی شد.
امام جمعه اردستان بیان کرد: غرب به ویژه ایالات متحده تلاش داشت با استفاده از شورای امنیت سازمان ملل متحد، علیه ایران قطعنامه صادر کرده و نظام را تحت فشار قرار دهد که البته موفق نشد.
او در ادامه اضافه کرد: ولیعهد جوان و بی ادب سعودی سخنان سخیف و در حد جایگاه کشور خودشان را به ایران نسبت به داد که با پاسخ قاطع سخنگوی وزارت امور خارجه رو به رو شد.
حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به نابودی خلافت خود خوانده گروه تروریستی داعش توسط مدافعان حرم، از خدمات سپاه قدس پاسداران انقلاب و سردار سلیمانی قدردانی کرد.
وی در ادامه به نامگذاری سال 1396 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: امید است در سال 1397 نیز پیگیری این شعارها ادامه یافته و مشکل اشتغال و تولید در کشور برطرف شود.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24633/برخی-سازمان-های-بین-المللی-تحت-تاثیر-قدرت-های-ستمگر-هستند
بستن   چاپ