پیام سپاهان
مسئولان باید در عمل به مردم خدمت کنند نه فقط آمار بدهند
جمعه 25 اسفند 1396 - 15:34:24
سپاهان نیوز - امام جمعه آران و بیدگل گفت: آمارهای مسئولان با واقعیت خیلی فاصله دارد واین قشنگی نیست.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا خدمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: هدف مسئولان باید خدمت باشد واین نکته که آمارها با واقعیت‌های آن فاصله زیادی دارد اصلاً قابل قبول نیست.
وی افزود: مسئولان باید خادم مردم باشند و هرگونه مشکل و مساله ای را با واقعیت به مردم بگویند و در اشتغال و تولید بیش از پیش تلاش کنند واین نیاز امروز جامعه ما است که جوانان دغدغه کار و اشتغال را نداشته باشند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اساس نیاز جامعه خواستند تولید و اشتغال بومی برای کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد ومسئولان بیشتر دقت کنند تا آماری به مردم ندهند که با واقعیت خیلی فاصله دارد و مردم اعتمادشان را از دست بدهند. البته کارهایی صورت گرفته ولی خیلی از برنامه و اهداف تعیین شده عقب تر هستیم.
امام جمعه آران و بیدگل بیان کرد: به تازگی عده ای معلوم الحال به دنبال کشف حجاب و رشد بی حجابی هستند که البته معلوم است که دشمن به خصوص استعمار غربی پشت این ماجرا است و عده ای در داخل با ساده لوحی و یا از سر خیانت با این مزدوران همکاری می‌کنند. ولی مردم ما بیدارهستند و با اعتراض خود این اعمال را نکوهیده و نسنجیده می‌دانند و ما چنین مردمی داریم که از مردم صدر اسلام بهترهستند.
حجت الاسلام خدمتی گفت: موضوع مهم امسال ما خدمات مدافعین حرم به اسلام بود سربازانی که برای حفظ حریم ولایت و اصل اسلام جان خود را فدای استواری اسلام کردند و شهر ما هم از این سفیران الهی بی نصیب نماند و چند شهید سرافراز مدافع حرم را فدای اسلام و حرم اهل بیت (ص) کرد تا گوشه ای دیگر از خدمات متقابل ایران و اسلام شکل بگیرد و به معنای واقعی شهر ولایی داشته باشیم.
وی بیان کرد: امسال در تمام مناسبت‌ها مردم آران و بیدگل حضور پر شوری داشتند که اوج آن انتخابات ریاست جمهوری بود وما به چنین مردمی می‌بالیم که در صحنه‌های مهم انقلاب و اسلام حضور جدی و فعال دارند واین اثبات می‌کند مسئولان باید بیشتر قدر شما مردم را بدانند و شکر کنند خدا را از داشتن چنین مردم بصیر وآگاهی که نظام خود را در صدر اعتقادات خود می‌داند و درود خدا بر شما مردم خوب و آگاه و با بصیرت.
کد خبرنگار: 13094
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24635/مسئولان-باید-در-عمل-به-مردم-خدمت-کنند-نه-فقط-آمار-بدهند
بستن   چاپ