پیام سپاهان
آمارتصادف در تیران و کرون 75 درصدکاهش یافت
جمعه 25 اسفند 1396 - 18:26:28
سپاهان نیوز - اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: با اصلاح و مرمت نقاط جادثه در جاده های تیران و کرون و ارتقای فرهنگ نرافیک، آمار تصادفات فوتی در این شهرستان امسال، 75 درصد کاهش داشته است.
به گزارش ایرنا، سرهنگ علی صادقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تیران بدون ذکر آمار تصادفات افزود: امسال در راه ها و خیابان های شهرهای شهرستان تیران و کرون تنها یک نفر بر اثر تصادف جان باخته و در جاده های برون شهری تصادفات 25 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: فعالیت های آموزشی برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی پیش بینی و اجرا شده و کارشناسان پلیس با استفاده از ظرفیت های فرهنگی سعی بر آموزش قوانین و مقررات و کاهش تصادفات داشته اند.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نوروز 96 بدون تصادف فوتی در این شهرستان گذشت یادآورشد: نوروز بدون تصادف چشم انداز و برنامه طرح نوروزی سال 97 است که برای تحقق این هدف افزایش تیم های نظارتی، ایجاد ایستگاه های ایمنی و سلامت در شهر و جاده های این شهرستان پیش بینی شده و در این خصوص همکاری مردم در رعایت قوانین و مقررات لازم است.
وی با بیان اینکه پلیس آگاهی این شهرستان تامین امنیت مردم و مسافران این شهرستان را در نوروز دنبال می کند، یادآورشد: باند سرقت احشام استان اصفهان و سارقین قطعات خودروها در این شهرستان منهدم و سارقین جعل چک و سارق کندوهای عسل دستگیر شدند.
سرهنگ صادقی یادآورشد: با تعامل بین مقامات قضایی سارقین و افراد مجرم سابقه دار دستگیر شده و در ایام نوروز سارقان در زندان ها خواهند بود و مرخصی در این ایام برای ارتقای امنیت مردم به آن ها داده نخواهد شد.
وی همکاری مردم در پیشگیری از وقوع جرم و سرقت را نیز خواستار شد و گفت: دسترسی ساده به طلا و جواهرات از مسائلی است که منجر به سرقت اموال آن ها شده است.
شهرستان تیران و کرون از توابع استان اصفهان با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24642/آمارتصادف-در-تیران-و-کرون-75-درصدکاهش-یافت
بستن   چاپ