پیام سپاهان
فرماندار:
50 طرح در آران و بیدگل افتتاح و کلنگ زنی شده است
شنبه 26 اسفند 1396 - 13:07:43
سپاهان نیوز - کاشان- فرماندار آران و بیدگل گفت: 50 طرح در حوزه های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.
به گزارش روز شنبه ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد در جمع خبرنگاران آران و بیدگل اعتبار این طرح ها را نزدیک به 400 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تنها 45 طرح در هفته دولت با اعتبار 270 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: کلنگ زنی ساخت آموزشگاه خیرساز بهاران در سفید شهر با تخصیص اعتبار هشت میلیارد و 800 میلیون ریال، افتتاح بخش نخست پل زیرگذر راه آهن بخش مرکزی آران و بیدگل با هزینه 15 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.
فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: کلنگ زنی عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل با هزینه ای بیش از 13 میلیارد ریال و اجرای هفت کیلومتر گازرسانی، احداث ایستگاه تی بی اس شهرک صنعتی جدید و همچنین اختصاص 20 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز بهداشت ابوزیدآباد از دیگر طرح ها می باشد.
او عنوان کرد: افتتاح و کلنگ زنی سه باب مدرسه خیرساز از جمله آموزشگاه 12 کلاسه شبان با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون ریال و مدرسه 6 کلاسه سره با 12 میلیارد ریال اعتبار از دیگر اقدام ها برای توسعه این شهرستان می باشد.
معینی نژاد در ادامه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل نیز تکمیل است و استاندار اصفهان قول داده در نخستین سفر شهرستانی پس از تعطیلات نوروزی این طرح را افتتاح کند.
وی همچنین بیان کرد: 40 درصد اعتبارهای از منابع مختلف در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون تخصیص یافته که شامل 34 درصد اعتبارهای تملک دارایی، 46 درصد اعتبارهای نفت و گاز و 36 درصد سایر اعتبارهای سال 1396 می باشد.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت و اشتغال افزود: سال آینده با تامین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی قاضی زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان بیش از پیش فراهم می شود.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24661/50-طرح-در-آران-و-بیدگل-افتتاح-و-کلنگ-زنی-شده-است
بستن   چاپ