پیام سپاهان
فرماندار آران و بیدگل خبر داد:
اختصاص 50 میلیارد ریال برای تکمیل جاده کنار گذر آران و بیدگل
شنبه 26 اسفند 1396 - 13:07:59
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل از اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی برای تکمیل جاده کنار گذر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوالفضل معینی نژاد پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل آسفالت 10 کیلومتری و زیرسازی 12 کیلومتر باقی مانده این جاده اختصاص یافته است.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل این جاده مهم در کاهش ترافیک سنگین شهر کاشان افزود: با تکمیل این جاده شهرستان آران و بیدگل نیز از بن بست جغرافیایی خارج می شود.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به آغاز اجرای این طرح از 10 سال قبل تاکید کرد: هم اکنون 22 کیلومتر این جاده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان در شهرستان گفت: با تامین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی آران و بیدگل در منطقه قاضی، زمینه سرمایه گذاری بیشتر در این شهرستان فراهم می شود.
معینی نژاد با تاکید بر اینکه وجود تولیدکنندگان فرش ماشینی در آران و بیدگل موجب شده که آمار بیکاری در این شهرستان در پایین ترین حد استان قرار داشته باشد، افزود: در ارزیابی عملکرد استانداری اصفهان، آران و بیدگل رتبه دوم استان را کسب کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24664/اختصاص-50-میلیارد-ریال-برای-تکمیل-جاده-کنار-گذر-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ