پیام سپاهان
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان:
تجهیزات پزشکی بدون استفاده را به ایستگاه های هلال احمر تحویل دهید
شنبه 26 اسفند 1396 - 17:38:36
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: افرادی که در خانه خود تجهیزات پزشکی بدون استفاده دارند، به ایستگاه های هلال احمر تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا سلیمی بعداز ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم با تحویل تجهیزات پزشکی دست دوم خود به جمعیت هلال احمر می توانند در امر خدمات رسانی به مردم نیازمند یاری برسانند.
وی بیان داشت: تمام همت هلال احمر این است که با کمک داوطلبان بتواند از اقشار آسیب دیده حمایت کند، برای مثال در سال گذشته در طرحی با عنوان فرشتگان رحمت که در 26 شعبه سراسر استان انجام شده است به چهار هزار و 500 نفر اقلامی از جمله پوشاک، کفش و بسته‌های حمایتی اهدا شده است.
وی از اجرای 235 پروژه داوطلبی در سال گذشته خبر داد و گفت: با کمک خیران با ارزشی بالغ بر 380 میلیون تومان توانسته است به اقشار مختلف کمک کند.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: انتظار می‌رود این اقدامات تا سال آتی 10 هزار نفر را تحت پویش قرار دهد که ارزش ریالی آن به یک میلیارد تومان برسد.
وی با اشاره به اینکه 12 کاروان سلامت در مناطق محروم استان خدمت رسانی می کنند، ادامه داد: کمک‌ها نقدی که توسط مردم برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است به بیش از چهار میلیارد تومان رسیده است.
سلیمی بیان داشت: همچنین 230 تریلی و کامیون توسط این سازمان از مردم جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
وی گفت: در طول خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه، روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر از اعضا و مردم عادی در این سازمان در تمام استان همکاری می‌کردند که این موضوع نشان از همکاری وسیعی اقشار گوناگون برای عبور از این اتفاق دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24686/تجهیزات-پزشکی-بدون-استفاده-را-به-ایستگاه-های-هلال-احمر-تحویل-دهید
بستن   چاپ