پیام سپاهان
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان:
55 هزار خانواده اصفهانی توسط جمعیت هلال احمر آموزش دیدند
شنبه 26 اسفند 1396 - 17:38:37
سپاهان نیوز - اصفهان- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی آموزشهای متوالی به خانواده های اصفهان، ضریب آمادگی خانواده ها از 9 و سه دهم به 17 رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر جلالیان ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال بیش از 55 هزار خانواده به شیوه‌های گوناگون توسط جمعیت هلال احمر آموزش دیدند و این آموزش‌ها موجب افزایش ضریب آمادگی خانواده‌ها از 9.3 به 17 شد.
وی ادامه داد: همچنین بیش از دو هزار و 735 نفر از داوطلبان هلال احمر در بخش‌های تخصصی آموزش دیده‌اند و علاوه بر این کارهای پژوهشی متعددی نیز در استان در دست انجام است.
آمار بالای تصادفات جاده‌ای در ایران
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای در ایران ادامه داد: به ازای هر یک نفر فوت شده در تصادفات جاده‌ای 20 نفر مصدوم در این حوادث وجود دارد که آمار بسیار بالایی است و بر این اساس باید این آگاهی به مردم داده شود در چه جاده‌ای، با چه خودرویی و در چه شرایطی رانندگی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ضریب خطر ایران از 10 پایین تر است، ادامه داد: در حال حاضر ضریب خطر ایران هشت است و این نشان از قرار گرفتن ایران در معرض پر خطری است.
جلالیان با اشاره به اینکه در حالی ضریب خطر ایران بالا است و ضریب آمادگی پایینی دارد، ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که می‌تواند آمادگی ایران را در برابر خطرها افزایش دهد آموزش مناسب و پیوسته نیروهای هلال احمر و عموم مردم است.
وی گفت: برای مثال ایران بالاترین آمار تلفات جاده‌ای را دارد که به جز با آموزش و تغییر فرهنگ ترافیکی قابل کنترل نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24687/55-هزار-خانواده-اصفهانی-توسط-جمعیت-هلال-احمر-آموزش-دیدند
بستن   چاپ