پیام سپاهان
یک هزار و 300 نفر از کاشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور می روند
شنبه 26 اسفند 1396 - 21:42:10
سپاهان نیوز - کاشان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اعزام بیش از یک هزار و 300 نفر از قشرهای مختلف مردم این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی شنبه در حاشیه اعزام شماری از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب به خبرنگاران گفت: کاروان ها در قالب 31 دستگاه اتوبوس در تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
وی افزود: 15 دستگاه از این اتوبوس ها که بین 40 تا 44 نفر ظرفیت مسافر دارند به اعزام دانشجویان اختصاص دارد و همچنین از بسیج اداره ها، کارگری، اصناف، دانش آموزان و مسجد محله ها نیز در کاروان هایی مجزا اعزام می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیان کرد: حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند طلائیه، شملچه، دوکوهه و خرمشهر و بهره مندی از فیض معنوی شرکت در آئین های دعای کمیل، و زیارت عاشورا و بازدید از یادمان های شهدا از جمله برنامه های کاروان های راهیان نور می باشد.
او اضافه کرد: آشنایی با فلسفه و علت وقوع جنگ، تقویت روحیه جهادی، ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت طلبی از جمله هدف های اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.
شهرستان کاشان بیش از یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
این شهرستان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24690/یک-هزار-و-300-نفر-از-کاشان-به-مناطق-عملیاتی-جنوب-کشور-می-روند
بستن   چاپ