پیام سپاهان
معین: مترو به دروازه دولت رسید
یکشنبه 27 اسفند 1396 - 10:22:42 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مترو به دروازه دولت رسید، گفت: یکی از اصلی ترین خواسته‌های شهروندان از شورای پنجم، پایان یافتن پروژه مترو و افتتاح کامل خط یک بود که با تلاش‌های شبانه روزی دو ایستگاه مهم و نهایی آن امروز افتتاح می‌شود.
  فتح‌الله معین صبح امروز (یک شنبه) در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در سال 1396، اظهار کرد: خط یک مترو اصفهان مساله‌ای بود که همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به اتفاق هم آن را دنبال می‌کرده و پیگیر آن بودند.
وی ادامه داد: از آغاز به کار شورای پنجم و در نشست‌های تبلیغاتی پیش از انتخابات شوراهای شهر نیز مترو اصفهان مقوله‌ای بود که همه مردم از نامزدها سوال می‌کردند و افتتاح کامل خط یک مترو از درخواست‌های عموم مردم اصفهان بود. نمایندگان مردم در شورای شهر نیز از ابتدا قول داده بودند مترو اصفهان را در سال 96 به سر انجام برسانند.
رییس شورای شهر اصفهان افزود: خوشبختانه این قول شورای شهر و شهرداری اصفهان امروز به صورت آزمایشی محقق می‌شود. در ماه‌های اخیر برای تحقق این قول کارمندان و همکاران شهرداری به صورت تمام وقت و سه شیفت بر روی این پروژه کار می‌کردند.
به گزارش ایسنا؛ هفته گذشته، قدرت الله نوروزی- شهردار، در نشست خبری پایان سال خود مردم شهروندان اصفهان را دعوت کرده بود در روز شنبه از ایستگاه ترمینال صفه (دفاع مقدس) و روز یک شنبه از ایستگاه دروازه دولت (میدان امام حسین) استفاده کنند. پس از افتتاح ایستگاه های عنوان شده، هم چنان ایستگاه میدان انقلاب و شریعتی در مدار قرار ندارند.
 



http://www.sepahannews.ir/fa/News/24694/معین--مترو-به-دروازه-دولت-رسید
بستن   چاپ