پیام سپاهان
عابدی: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین رخداد سال 96 بود
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 11:37:15
سپاهان نیوز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آگاهانه و پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی بود.
حیدر علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در خصوص مهم‌ترین رویدادهای سال 1396، اظهار کرد: اعتقاد دارم مهم‌ترین رخداد سیاسی داخلی، حضور آگاهانه و پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی بود. اما از نظر سیاست‌های خارجی رسوایی ترامپ در نظام بین‌الملل بود که مرتب تعهدات بین‌المللی رییس جمهور سابق آمریکا را زیر سؤال برد و آنان را بی‌اعتبار می‌دانست که دیپلماسی قوی ایران هم در این رسوایی تأثیر زیادی داشت.
وی افزود: سیاست خارجی موفق ایران اسلامی در بحث عراق و سوریه و ریشه‌کن کردن داعش با دیپلماسی نظامی و کمک‌های مستشاری به این دو کشور نیز قابل توجه بود.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: تیز بینی مقام معظم رهبری در شناسایی دشمن و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان از دیگر رخدادهای مهم سال 1396 بود.
عابدی در خصوص مهم‌ترین کاری که در سال 1396 باید انجام می‌شد، تصریح کرد: در بعد اقتصادی و هم چنین در بحث شفافیت‌های مالی باید بهتر کار می‌کردیم به طوری که بانک مرکزی می‌توانست مسائل صندوق‌ها و مؤسسات تعاونی را بهتر مدیریت کند که در این خصوص ناشیانه عمل کرد.
وی گفت: در استان اصفهان با مشکلات عدیده‌ای مانند بحث آب روبرو هستیم. مکاتبات زیادی با وزارت نیرو داشتیم که زاینده‌رود را مدیریت کند و چون این مدیریت انجام نشد در کشت پاییزه به کشاورزان شرق اصفهان آبی داده نشد.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: برای کشاورزان شرق اصفهان اقدام مؤثری انجام نشد که امیدواریم این کوتاهی‌ها جبران شود. بنابراین اگر مدیریت صحیح در منابع آب اتفاق افتاده و بر اساس مصوبات شورای عالی آب عمل شده بود این اتفاقات رخ نمی‌داد و کسانی آب را نمی‌بردند که اصلاً حق آبه بر نبودند. امیدواریم در سال آینده این مشکلات را شاهد نباشیم.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24703/عابدی--حضور-آگاهانه-مردم-در-انتخابات-ریاست-جمهوری-مهم‌ترین-رخداد-سال-96-بود
بستن   چاپ