پیام سپاهان
استاندار اصفهان خطاب به مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تاکید کرد: باید شان، منزلت و احترام مددجویان در این سازمان بیش از پیش حفظ شود
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 14:03:22
سپاهان نیوز - دکتر مهرعلیزاده اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) ماموریت و مسئولیت اجتماعی بزرگی را بر عهده دارد و باید شان، منزلت و احترام مددجویان در این سازمان حفظ شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان؛ دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهارداشت: مسائل مربوط به امور خیریه و خیرات در کشور ریشه دار است و باید این ظرفیت های اجتماعی و روندی که مبانی اعتقادی دارد حفظ شود.
استانداراصفهان سنت صدقات و زکات را بسیار مهم و دارای ریشه ی قرآنی خواند و افزود: اهمیت ، ساختار و سازمان قوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با همه ابعاد از بسیاری از وزارتخانه ها بیشتر است و باید تلاش شود شان، منزلت و احترام مددجویان در این سازمان بیش از پیش حفظ شود.
مهرعلیزاده کمیته امداد را سازمانی با اثرگذاری اجتماعی و با سابقه ی دیرینه برشمرد و افزود: این سازمان با ایجاد اشتغال و کمک به محرومان جامعه یک ماموریت و مسئولیت اجتماعی بزرگی را بر عهده دارد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان نیز در این دیدار اظهارداشت: حرکت و پویایی مدیریت ارشد استان در زمینه اشتغال، آب و مسائل زیست محیطی ستودنی است.
شیران با اشاره به عملکرد کمیته ی امداد اظهارداشت: بیش از صد هزار خانواده در استان تحت حمایت این کمیته هستند و تسهیلات اشتغال زایی این سازمان طی دو سال گذشته مطلوب بوده است.
حمید رضا شیران افزود: در سال گذشته 83 میلیارد تومان کمک های مردمی برای کمک به محرومان و مستمندان جمع آوری شده است.
گفتی است استاندار اصفهان در قالب جشن نیکوکاری و در آستانه ی سال نو مبلغ یکصد میلیون ریال را برای کمک به محرومان اهدا نمود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24717/استاندار-اصفهان-خطاب-به-مدیرکل-و-معاونین-کمیته-امداد-امام-خمینی-(ره)-استان-تاکید-کرد--باید-شان،-منزلت-و-احترام-مددجویان-در-این-سازمان-بیش-از-پیش-حفظ-شود
بستن   چاپ