پیام سپاهان
رئیس راه و شهرسازی آران و بیدگل:
تکمیل طرح دوبانده جاده سفید شهر- کاشان آغاز شد
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 15:48:57
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از آغاز تکمیل مرحله دوم طرح ساخت جاده سفیدشهر به کاشان با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد.
مجتبی آراسته روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پیشرفت فیزیکی طرح دوبانده شدن جاده سفیدشهر بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مجموع طول آن 9 کیلومتر است.
وی افزود: مرحله نخست این طرح به طول چهار کیلومتر در حال تکمیل می باشد و پنج کیلومتر باقی مانده نیز همزمان با آغاز عملیات تا هفت ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: مناقصه ای نیز جهت تکمیل مرحله دوم طرح به ارزش 10 میلیارد ریال در پایگاه اینترنتی مناقصات کشور قرار گرفت و پس از انتخاب پیمانکار ذی صلاح، کار آغاز شد.
او با اشاره به پیگیری های مسئولان شهرستانی برای برطرف شدن مشکل جاده سفیدشهر اضافه کرد: تکمیل این طرح 9 کیلومتری با تامین اعتبار لازم منجر به کاهش ترافیک، جلوگیری از سانحه های رانندگی و تسهیل تردد خودروها می شود.
بر اساس آمار مرکز فوریت های پزشکی آران و بیدگل، در 2 سال گذشته 10 نفر در سانحه های رانندگی جاده سفیدشهر جان باختند و 50 نیز آسیب دیدند.
آراسته در ادامه نیز از موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با واگذاری 40 هکتار از زمین های دولتی ثبت شده به نام سازمان ملی زمین و مسکن واقع در شهرک صنعتی موسوم به شهرک قاضی خبر داد.
وی گفت: این اقدام راه را برای ایجاد کسب و اشتغال پایدار و کمک به صاحبان صنایع باز می‌کند که در این راستا از تاریخ تصویب، فرایندهای اداری واگذاری این زمین ها به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نمایندگی کاشان و آران و بیدگل، ذی‌صلاحان و صاحبان صنایع به جد در حال انجام است.
سفیدشهر با بیش از هشت هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان آران و بیدگل می باشد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24726/تکمیل-طرح-دوبانده-جاده-سفید-شهر--کاشان-آغاز-شد
بستن   چاپ