پیام سپاهان
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان:
60 درصد از مسافران اصفهان برای اسکان خود برنامه ریزی نکردند
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 16:40:26
سپاهان نیوز - اصفهان- جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: 60 درصد از مسافرانی که به اصفهان سفر می کنند برای اسکان خود برنامه ریزی نکرده و پیش بینی‌های لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حیدر قاسمی پیش از ظهر یکشنبه در بیست و هفتمن جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که به عنوان میهمان حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: ایجاد آمادگی برای اسکان موقت مسافران ضروری است.
وی بیان داشت: ستاد هدایت سفر شهر اصفهان تمامی امکانات لازم را برای آسایش مسافران نوروزی فراهم کرده و در این ارتباط 10 کمیته زیر مجموعه را خود برای ارائه خدمات به مسافران تشکیل داده است.
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اعلام کرد: در کمیته اسکان مسافران نوروزی، نماینده مشاوران املاک، نماینده آموزش پرورش و خوابگاه‌های دانشجویی برای اسکان مسافران حضور دارند.
وی با بیان اینکه پنچ ستاد هدایت نوروزی در جنوب و غرب خمینی شهر و شرق منطقه 15 فعال شده است، ادامه داد: 30 کیوسک اطلاع رسانی در ایام نوروز در سطح شهر راهنمایی های لازم را به مسافران ارائه می کنند.
قاسمی با بیان اینکه فعالیت مترو می‌تواند بخش قابل توجهی از ترافیک خیابان کاوه را کاهش دهد، اعلام کرد: حیاط مدارس آموزش و پرورش برای پارک خودروها از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین در اختیار مسافران و شهروندان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه 224 سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و فضای عمومی ایجاد شده است، اضافه کرد: تمام مساجد سطح شهر برای اقامه نماز مسافران و استفاده از سرویس بهداشتی تا ساعت 24 باز است.
جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ستاد خدمات سفر از دو ماه گذشته فعالیت‌های خود را برای میزبانی از مسافران نوروزی آغاز کرده است.
وی اظهار کرد: دو کمیته‌ اصناف و اسکان ادغام و کمیته خدمات شهری فعال شده است و در حال حاضر 10 کمیته زیرمجموعه خدمات نوروزی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
قاسمی گفت: ستاد هدایت مسافران در ورودی‌های شهر مستقر شده، علاوه بر این دو ستاد در محور تهران، محورهای درچه، خمینی شهر و بهارستان ایجاد شده اما ستاد هدایت اتوبان معلم در خیابان کاوه به دلیل ایجاد ترافیک سنگین حذف شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24729/60-درصد-از-مسافران-اصفهان-برای-اسکان-خود-برنامه-ریزی-نکردند
بستن   چاپ