پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان:
واگذاری حداکثری اتوبوس‌ها به بخش خصوصی نیاز به بررسی بیشتر دارد
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 16:40:28
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: واگذاری حداکثری اتوبوس‌های شهری اصفهان به شرکت‌های خصوصی نیاز به بررسی بیشتر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، قدرت الله افتخاری پیش از ظهر یکشنبه، میهمان بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان بود که در این نشست، اظهار داشت: امروز رانندگان اتوبوسرانی بخش خصوصی با مشکلات عدیده‌ای از جمله میزان حقوق و دیرکرد در پرداخت و مسائله بیمه ای و غیره مواجه اند و نمی توان در یک جلسه تصمیم گرفت که بخش عمده اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شود.
وی با اشاره به کاهش تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های واحد، بیان داشت: لازم است که تبلیغات با استفاده از تجهیزات چند رسانه ای در داخل اتوبوس‌ها انجام شده و کمتر شاهد تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس های شهری باشیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت و نگهداری حدود هزار دستگاه اتوبوس بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان است، ادامه داد: اکثر بودجه ای که از شهرداری دریافت می شود در امور جاری هزینه و برای امور عمرانی و تکنولوژی سازمان هزینه ای نشده است در حالی که مهم ترین مشکل سیستم اتوبوسرانی عدم پایش و اندازه گیری در حوزه های مختلف است.
وی تصریح کرد: اگر افزایش کمک شهرداری به اتوبوسرانی ادامه داشته باشد باید تا سال 1400 بالغ بر 120 میلیارد تومان از مدیریت شهری کمک بگیریم که امکان پذیر نیست، بنابراین باید به سمت خصوصی سازی برویم بر همین اساس امیدواریم سال آینده 100 دستگاه اتوبوس و 200 راننده به بخش خصوصی واگذار شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: بیشتر بودجه این سازمان صرف هزینه های جاری می شود. امروز در مرحله ای هستیم که سیستم های AVL و AFC نیازمند اصلاح است و باید بخش های عمرانی، نرم افزاری و مکانیکی نیز اصلاح شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24731/واگذاری-حداکثری-اتوبوس‌ها-به-بخش-خصوصی-نیاز-به-بررسی-بیشتر-دارد
بستن   چاپ