پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل:
500 نفر از مردم آران و بیدگل به اردوی راهیان نور اعزام شدند
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 17:01:32
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از اعزام 500 نفر از مردم این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان ظهر یکشنبه،‌ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین کاروان با نام سردار شهید مصطفی زاهدی امروز اعزام شد و آخرین کاروان نیز نهم فروردین 97 اعزام می شود.
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی امسال در اردوهای راهیان نور بیان کرد: یک روحانی در هر کاروان به همراه یک راوی برای بیان خاطرات جهاد و شهادت در 11 اتوبوس اعزامی حضور دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: کاروان های اعزامی در سه اردوگاه شهید باکری، شهید کاظمی و شهید مسعودیان در شهرهای اهواز و خرمشهر اسکان داده می شوند.
وی بازدید از منطقه های عملیاتی شلمچه، اروند کنار، منطقه عملیاتی رمضان، هویزه، دهلاویه و طلائیه را جزو برنامه های زائران برشمرد و افزود: مانور رزم شبانه در محل اردوگاه ها به یاد شب های عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام خواهد شد.
اردوهای راهیان نور هر ساله جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور به صورت عمومی و هم چنین اردوهای راهیان نور خاص دانش آموزان و بسیج دانشجویی در ایام مختلف سال برگزار می شود.
آران و بیدگل با بیش از صد هزار نفر جمعیت در شمالی نقطه استان اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24732/500-نفر-از-مردم-آران-و-بیدگل-به-اردوی-راهیان-نور-اعزام-شدند
بستن   چاپ