پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
مراحل ساخت متروی اصفهان به بخش‌های جزئی‌تری تقسیم‌ شود
يکشنبه 27 اسفند 1396 - 18:12:17
سپاهان نیوز - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: در ارتباط با خط 2 و 3 مترو برنامه‌ریزی‌ مناسب انجام شده اما اگر مراحل ساخت این خطوط به بخش‌های جزئی‌تر تقسیم شود تکمیل متروی اصفهان سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده بعد از ظهر یک‌شنبه در مراسم بهره‌برداری آزمایشی از آخرین فاز خط یک مترو اصفهان اظهار داشت: خطوط دیگر متروی اصفهان باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا با افزایش ترددهای شهری توسط این خطوط، شاهد کاهش ترافیک و رفع بخشی از مشکلات آلودگی باشیم.
وی با اشاره به اینکه در ارتباط با خط 2 و 3 قطار شهری نیز طراحی و برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام شده است، ابراز داشت: اگر کار ساخت این خطوط به بخش‌های جزئی‌تر تقسیم شود کار متروی اصفهان سریع‌تر به نتیجه می‌رسد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه برای تأمین مالی این خطوط نیز اقدامات خوبی انجام شده است، بیان داشت: برای تکمیل خطوط مترو در صورت نیاز می‌توان از سرمایه‌گذارهای خارجی نیز استفاده کرد.
مسئولان شهری سلایق فردی را در وظایف خود دخیل نکنند
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارائه توصیه‌هایی به مسئولان شهری تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری اصفهان باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای ایجاد نشاط اجتماعی همگام با سال نو تلاش کنند، دیدگاه‌هایی که محدودیت ایجاد می‌کند و سلایق فردی را در وظایف قانونی و شرعی خود دخیل نکنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24738/مراحل-ساخت-متروی-اصفهان-به-بخش‌های-جزئی‌تری-تقسیم‌-شود
بستن   چاپ