پیام سپاهان
رئیس مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل جاده ای اصفهان:
مسافران با شماره گیری 141 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 18:31:44
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: مسافران با شماره گیری 141 از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

محمد علی اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شماره 141 سامانه‌ای برای اطلاع رسانی به مسافران است که در مورد آخرین وضعیت راه‌ها، رخدادهای جاده‌ای، مسیر و مسافت بین شهری اطلاع رسانی می کند.
وی بیان داشت: سامانه 141 سامانه ای است که با بهره مندی از تمامی امکانات ارتباطی رایج اعم از تلفن، نمابر، پیامک و اینترنت می‌تواند به عموم افراد جامعه در سطوح گوناگون از لحاظ میزان آگاهی و نیاز کاربری، اطلاعات مورد نیاز را در زمینه راه های کشور ارائه کند.
رئیس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان افزود: افزایش آگاهی از وضعیت راه‌های پیش رو برای انتخاب بهترین مسیر و اطلاع از وضعیت و امکانات راه‌ها و همچنین پیشگیری از رخدادهای نامطلوب جاده‌ای ناشی از این عدم آگاهی‌ها از اصلی‌ترین وظایف این سامانه است.
وی گفت: سامانه تلفنی 141 یکی از امکانات این سامانه است که مسافران می توانند با شماره گیری تلفن 141 و انتخاب گزینه 44 در سراسر کشور از آخرین وضعیت ترافیکی کل کشور مطلع شوند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان درگاه اینترنتی 141 را یکی دیگر از راه های اطلاع رسانی آخرین وضعیت راه های کشور و در اختیار قرار دادن آخرین اطلاعات سیستم های حمل ونقل هوشمند کشور برشمرد و افزود: نمایش امکانات بین راهی بر روی نقشه شامل (پمپ بنزین، مجتمع های خدمات رفاهی، مساجد، راهدارخانه ها و....) ، نمایش تصاویر دوربین های نظارتی به صورت برخط، نمایش وضعیت ترافیک و حجم تردد و سرعت جهت مدیریت سفر کاربران، نمایش امداد فنی خودرو فعال بر روی نقشه جهت دریافت خدمات از نزدیک ترین امداد فنی خودرو و نمایش اطلاعات پیش بینی هواشناسی از جمله خدماتی است، که در درگاه اینترنتی 141 ارائه می شود.
وی اضافه کرد: نرم افزار تلفن همراه 141 در دو نسخه اندروید و IOS ، سامانه پیامکی 1000141 و ربات تلگرامی به نشانی telegram.me/Rah141bot از دیگر سامانه های اطلاع رسانی این مرکز است که در طول سال به هموطنان خدمت رسانی می کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24775/مسافران-با-شماره-گیری-141-از-وضعیت-راه‌ها-مطلع-شوند
بستن   چاپ