پیام سپاهان
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
طرح تحول نظام سلامت موفق بود
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 18:55:33
سپاهان نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نگاه به حوزه سلامت باید کلان نگر باشد، طرح تحول سلامت موفق بوده است. از لحاظ ظاهری بیمارستان‌ها تغییر کرده و مراکز بهداشتی و درمانی مرمت شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، علیرضا یوسفی امروز (دوشنبه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هنر در حوزه سلامت این است که با همین مقدار بودجه توانسته اقدامات موثری در طرح تحول سلامت انجام دهد، اظهار کرد: برای نمونه بهترین نظام اورژانس در اصفهان داریم به گونه ای که از استان در کشور الگو برداری شد.
وی افزود: زمان طلایی برای درون شهری 8 دقیقه و برون شهری 15 دقیقه است که این زمان در اصفهان به تثبیت رسید و در کشور الگو شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: باید صرفه‌جویی کردن را یاد بگیریم و از این میزان بودجه‌ای که مجلس برای بخش سلامت در نظر گرفت تشکر کنیم زیرا باید یاد بگیریم که با پول کم از پس مخارج خود بر‌آییم.
یوسفی خاطر نشان کرد: ارزشش دفترچه های بیمه زمانی مشخص می شود که در همه جا به آن احترام بگذارند و نه اینکه دوسوم مطب های پزشکان آن را قبول نکنند.
وی با بیان اینکه با پرداخت 5 ماه معوقات بیمه تأمین اجتماعی تا پایان سال 95 را تسویه می‌کند، خاطرنشان کرد: رضایت از خدمات دهندگان در استان اصفهان به نسبت از سایر استان‌های کشور بیشتر است و با توجه به این که معوقات تأمین اجتماعی را هنوز تحویل نگرفتیم اما با این وجود کارانه کارمندان و پرستاران را تا حدودی پرداخت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در سال جاری 12 کارانه به پرستاران و 10 کارانه به پزشکان داده شده است.
وی با اشاره به اینکه باید از طرح تحول سلامت به عنوان یک پدیده‌ای که کرامت انسانی را حفظ می‌کند، حمایت شود، گفت: نگاه ما به حوزه سلامت باید کلان نگر باشد، طرح تحول سلامت موفق بوده است و از لحاظ ظاهری بیمارستان‌ها تغییر کرده و مراکز بهداشتی و درمانی مرمت شده است.
کدخبرنگار:13025
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24777/طرح-تحول-نظام-سلامت-موفق-بود
بستن   چاپ