پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:
ناوگان حمل و نقل منتهی به اصفهان در وضعیت مناسبی قرار دارد
دوشنبه 28 اسفند 1396 - 18:55:42
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل منتهی به اصفهان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

علی مقدس زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جامعه جهانی برای ارائه خدمات به شهروندان رقابت قابل توجهی وجود دارد.
وی بیان داشت: همه ارائه کنندگان خدمات باید در ابعاد کمی و کیفی وضعیت خوبی داشته باشند تا بتوانند در عرصه اقتصاد حضور فعالی داشته باشند، به همین تناسب وضعیت ناوگان حمل و نقل کشورمان نیز ارتقاء یافته است و مطمئنا شرایط هر سال بهتر از قبل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس آمار ارائه شده در آخرین جلسه شورای ترافیک استان تلفات و مجروحان در تصادفات نسبت به سال قبل کاهش داشته است و این نشان از هماهنگی و انجام صحیح وظایف ارگان های مربوطه دارد .
آمادگی پذیرایی از 300 هزار گردشگر را داریم
وی با دعوت از مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: مسافران به دنبال استفاده از خدمات و امکاناتی هستند که ذائقه آنها را برای طول سال شیرین نگه دارد و استان اصفهان نیز تمهیدات لازم را در نظر گرفته است و خوشبختانه تمام بخش های عملیاتی در وضعیت خوبی قرار دارند.
مقدس زاده بیان داشت: این آمادگی را داریم که در طول روز از 300 هزار نفر از گردشگران در استان اصفهان میزبانی کنیم .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24778/ناوگان-حمل-و-نقل-منتهی-به-اصفهان-در-وضعیت-مناسبی-قرار-دارد
بستن   چاپ