پیام سپاهان
12 هزار نفر در تیران و کرون دانستنی های انتظامی را فراگرفتند
سه شنبه 29 اسفند 1396 - 12:42:11
سپاهان نیوز - اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: 12 هزار نفر امسال دراین منطقه دانستنی های انتظامی و ترافیک را در راستای افزایش امنیت و ایمنی فراگرفتند.
سرهنگ علی صادقی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: جلسات آموزشی در مدارس، مساجد و تشکل های مردمی در سال 96 برای افزایش آگاهی مردم برگزار شد و این دوره ها در سال 97 نیز با تقویت کیفی تداوم خواهد داشت.
وی بیان کرد: جلسات آموزشی در اسفند ماه به دلیل سفرهای نوروزی و چهارشنبه آخر سال افزایش یافت که به برگزاری چهارشنبه آخر سال بدون حادثه در این شهرستان منجر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: ارتقای فرهنگ ترافیک و افزایش نظارت های پلیس و اصلاح نقاط پرحادثه کاهش 25 درصدی تصادفات در کل شهرستان را به همراه داشته است.
امسال 17 نفر در جاده های شهرستان تیران و کرون و یک نفر در معابر شهری بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند.
وی تاکید کرد: تیم های انتظامی و پلیس راه در جاده های این شهرستان در طول تعطیلات نوروزی افزایش یافته و یک ایستگاه امنیت و سلامت توسط پلیس در شهر تیران برای خدمت رسانی به مسافران راه اندازی شده است.
سرهنگ صادقی با بیان اینکه جاده تیران به سامان از راه های پرتردد این شهرستان است ، گفت: افزایش عرض جاده پیش از نوروز انجام شده اما به دلیل اینکه فعالیت زیرسازی آن تمام نشده ، امکان وقوع حادثه وجود دارد .
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اضافه کرد: به دلیل حجم بالای تردد در جاده تیران به سامان در ایام نوروز به ویژه روز 13 فروردین، محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می شود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24792/12-هزار-نفر-در-تیران-و-کرون-دانستنی-های-انتظامی-را-فراگرفتند
بستن   چاپ