پیام سپاهان
2 سانحه رانندگی در کاشان 14 آسیب دیده برجا گذاشت
پنجشنبه 2 فروردين 1397 - 20:42:45
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان از آسیب دیدن 14 نفر در جریان 2 حادثه رانندگی در جاده های منتهی به این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین ریاحی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران گفت: امروز بر اثر برخورد سه دستگاه سواری سمند، پژو و پراید در محل خروجی آزاد راه قم- کاشان به سمت مشهد اردهال هفت نفر آسیب دیدند.
وی افزود: پس از اطلاع از حادثه 2 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شد و آسیب دیدگان پس از اقدام های درمانی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان بیان کرد: همچنین ساعاتی پیش در سانحه دیگری در آزاد راه نطنز- کاشان واژگونی یک دستگاه سواری سمند منجر به آسیب دیدن هفت سرنشین این خودرو شد.
او بیان کرد: این حادثه عصر امروز در حوالی روستای خرمدشت از توابع شهرستان کاشان اتفاق افتاد که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
به گفته دکتر ریاحی، در این 2 سانحه رانندگی تنها حال یکی از آسیب دیدگان (که دختر بچه ای پنج ساله می باشد) نامساعد گزارش شده است.
وی همچنین اضافه کرد: 20 پایگاه (13پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری) فوریت های پزشکی در منطقه کاشان تا 15 فروردین 97 آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
20 نفر در مجموع از ابتدای سال 1397 در جاده های منتهی به شهرستان کاشان آسیب دیدند.
شهرستان کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24848/2-سانحه-رانندگی-در-کاشان-14-آسیب-دیده-برجا-گذاشت
بستن   چاپ