پیام سپاهان
نماینده کاشان و آران و بیدگل:
خرید کالای ایرانی خدمت به مردم است
جمعه 3 فروردين 1397 - 12:34:53
سپاهان نیوز - کاشان- نماینده شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی خرید کالای ایرانی از سوی مردم را برابر با خدمت به کشور، کمک کردن به تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد.
سید جواد ساداتی نژاد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: هنگامی که نگاه مردم برای خرید کالای ایرانی کمک به اشتغال پایدار در کشور باشد، در کنار ارزش یافتن تولیدهای داخلی بازار نیز رونق می یابد و کارفرمایان به سمت ارتقای کیفیت کالاها گام برمی دارند.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی افزود: مردم باید برای شعار سال 1397 که تکمیل کننده زنجیره بحث های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، با تعصب برخورد کرده و نسبت به اضافه کردن آن در سبد خرید خانوار حساسیت ویژه ای نشان دهند.
نماینده کاشان و آران و بیدگل بیان کرد: هر ایرانی شرافتمند، متعصب و باغیرت باید به طور طبیعی برای خرید کالای داخلی حساسیت خاصی نشان دهد زیرا با این اقدام به اشتغال پایدار در کشور کمک می کند، منجر به ایجاد فرصت های شغلی جدید می شود و موجب پرباری چرخه اقتصاد خواهد شد.
او اضافه کرد: تولیدکنندگان در کشور نیز برای تولید کالای با کیفیت باید تلاش وافری از خود نشان داده و کارگران ایرانی به نوبه خود با حساسیت، دقت و ظرافت بکوشند تا کالایی با کیفیت و دوام بیشتری عرضه شود.
ساداتی نژاد گفت: کارگران، کشاورزان، بانوان خانه دار، آموزگاران، مهندسان و کارفرمایان باید با دل و جان پذیرای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باشند و مسئولان سازمان استاندارد نیز برای تولید کالای با دوام و با کیفیت با اهتمام ویژه و نظارت بیشتر باید وارد عمل شوند.
وی ادامه داد: دولت نیز به نوبه خود باید نسبت به واردات کالاهای دارای مشابه داخلی حساسیت بیشتری نشان دهد و اگر ضعف هایی در زمینه قانون وجود داشته باشد، نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با هدف حمایت از خرید کالای ایرانی، کمک به اشتغال پایدار و ایجاد شغل های جدید در این زمینه تلاش خواهند کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: ممکن است برخی به کیفیت پائین برخی کالاها اشاره کنند اما باید به این نکته توجه داشت که در سایر کشورهای جهان به رغم وجود کاستی ها، همچنان از تولید حمایت می کنند تا در نهایت بخش تولید روی پای خود بایستد و کیفیت بهبود یابد.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24853/خرید-کالای-ایرانی-خدمت-به-مردم-است
بستن   چاپ