پیام سپاهان
در ادامه مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا-بانوان
جدال فرزاد و هم تیمی هایش برای کسب رتبه پنجم آسیا
شنبه 4 فروردين 1397 - 11:18:33
سپاهان نیوز - رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا در حالی در کره جنوبی پیگیری می‌شود که امروز کاپیتان تیم بانوان ام.ال.ام تایتان اصفهان و هم تیمی‌هایش برای کسب رتبه پنجمی به مصاف تیم چین می‌روند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، در ادامه رقابت‌های اسکواش قهرمانی آسیا که در کره جنوبی در حال انجام است تیم اسکواش بانوان با ترکیب حدیث فرزاد، آیلی نیری، غزال شرف پور و فرشته اقتداری با هدایت فاطمه السادات حیدری وپرند دولتی زاده پس از آن که به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت در اولین گام برای قرار گرفتن در رده‌های پنجم تا هشتم به مصاف تیم سری لانکا رفت.
بانوان اسکواش بازان کشورمان در این دیدار با نتیجه 2 بریک سری لانکا را شکست دادند، شاگردان حیدری برای گرفتن سکوی پنجمی تیم چین را پیش رو دارند.
در بخش مردان نیز تیم ایران که دست به شگفتی زد وبه جمع 4 تیم برتر آسیا راه یافته است برای رسیدن به فینال تیم هنگ هنگ را در مقابل خود دارد.
در اسکواش تیمی قهرمانی آسیا در بخش مردان تیم پاکستان (مدافع عنوان قهرمانی) با 16 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و یک سومی رکورد دار است و مالزی با 3 قهرمانی 6 نایب قهرمانی و 5 سومی در رده دوم قرار دارد. تیم سنگاپور نیز 4 بار نایب قهرمان و یک بار سوم شده است.
در بخش زنان تیم مالزی (قهرمان دوره قبل) با 9 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 3 سومی رکورد است و هنگ کنگ با 3 قهرمانی، 8 نایب قهرمانی و 3 مقام سومی در رده دوم و سنگاپور با 3 قهرمانی و نایب قهرمانی و یک سومی در رده سوم قرار دارند. تیم هند نیز یک بار قهرمان شده است.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24877/جدال-فرزاد-و-هم-تیمی-هایش-برای-کسب-رتبه-پنجم-آسیا
بستن   چاپ