پیام سپاهان
نماینده اردستان:
حمایت از کالای ایرانی اصلی ترین محور اقتصاد مقاومتی است
يکشنبه 5 فروردين 1397 - 10:39:48
سپاهان نیوز - کاشان- نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری، حمایت از تولید ملی و خرید کالای ایرانی را از اصلی ترین و مهمترین محورهای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه سلامت هلال احمر و ایستگاه پلیس در میدان دفاع مقدس اردستان به خبرنگار ایرنا گفت: نامگذاری سال 1397 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دقیق، هوشمندانه و واقع بینانه بود و همه افراد جامعه برای عملیاتی کردن آن مسئول هستند.
وی با اشاره به گرایش های مصرف کالاهای خارجی در کشور و اثرهای سوء آن در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی افزود: مصرف کالای خارجی موجب واردن آمدن زیان هایی به کشور می شود که بیکاری چند میلیون نفر از جوانان، زیاد شدن چالش های امنیتی، تعطیلی کارخانه ها، بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و رکود اقتصادی تنها بخشی از آن است.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جلوگیری از واردات بی رویه کالای خارجی بیان کرد: فرهنگ سازی استفاده از محصولات ایرانی در بین مردم باید به درجه ای برسد که مردم خرید و مصرف تولید داخلی را گام مهمی برای رونق اشتغال بدانند.
طباطبائی نژاد ادامه داد: همچنان که معاون اول رئیس جمهوری با صدور بخشنامه ای جلوگیری از خرید کالای خارجی را به همه وزارتخانه ها ابلاغ کرد، همه باید از آن پیروی کرده و نگاه ها دیگر به مصرف کالاهای خارجی نباشد.
وی گفت: عالمان، خطیبان و هنرمندان باید در زمینه فرهنگ سازی گام های اساسی بردارند، زیرا مصرف تولید خارج خود یک ذلت برای ایرانی محسوب شده اما خرید کالای داخلی به معنی ایستادگی در برابر فشار دشمنان است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24892/حمایت-از-کالای-ایرانی-اصلی-ترین-محور-اقتصاد-مقاومتی-است
بستن   چاپ