پیام سپاهان
نرخ آرایشگاه‌های زنانه تغییر نکرده است
يکشنبه 5 فروردين 1397 - 10:39:57
سپاهان نیوز - دبیر اجرایی اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان گفت: بر اساس تاکید مجلس مبنی بر عدم نرخ گذاری جدید، در آرایشگاه های زنانه هیچ افزایش قیمتی صورت نگرفته است.
اختر مولا افضل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بر اساس ابلاغیه مصوب مجلس، اجازه افزایش تعرفه تا پایان فروردین ماه را نداریم، اظهار کرد: اتحادیه آرایشگران زنانه بر اساس این ابلاغیه عمل کرده تا هیچ گونه اجحافی در حق مردم نشود.
وی افزود: در اطلاع رسانی که در کانال اتحادیه صورت گرفت مقرر شد آرایشگران با سابقه و آرایشگرانی که متراژ بیشتری دارند با نرخ گذاری متعادل، آن را تنظیم و به دیوار آرایشگاه برای آگاهی مشتری خود نصب کنند.
دبیر اجرایی اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان ادامه داد: این موضوع که آرایشگران اقدام به گرفتن عیدی کنند امری معقول نیست و تنها در صورتی که مشتری تمایل داشته باشد می تواند به آرایشگر عیدی بدهد اما اینکه مردم را اجبار به دادن عیدی کنند، مورد قبول اتحادیه نیست.
دبیر اجرایی اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان به طرح ضربتی بازرسی آرایشگاه ها اشاره کرد و گفت: طرح ضربتی اتحادیه از یک ماه قبل آغاز شده و باید توجه داشت که آن، طرحی مشترک با اماکن بود و در حال حاضر نیز در طرحی دیگر با اداره بهداشت و هم چنین سازمان صنعت و معدن طی طرحی بازرسان تقریبا تمام روز را بر اساس منطقه بندی در یکی از محلات، آرایشگاه های زنانه را بازرسی می کنند.
وی با بیان اینکه سعی کردیم با آرایشگاه های متخلف برخورد آنچنانی نداشته باشیم و با راهنمایی و ارشاد آنها را نسبت به عدم افزایش قیمت های خود آگاه می کنیم، گفت: متاسفانه بعد از انتخابات اتحادیه طی یک سال گذشته، اختلاف نظرها بیشتر شده که این بهم ریختگی موجب سوء استفاده دیگران شده است.
کدخبرنگار:13025
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/24893/نرخ-آرایشگاه‌های-زنانه-تغییر-نکرده-است
بستن   چاپ