پیام سپاهان
1.2میلیون مسافر نوروزی در اصفهان اقامت کردند
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:37:57
سپاهان نیوز - اصفهان - جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از اقامت یک میلیون و 200 هزار مسافر نوروزی از 28 اسفندماه 96 تا 12 فروردین امسال در این کلانشهر خبر داد.
کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان روز دوشنبه به نقل از حیدر قاسمی افزود: بر اساس اعلام اماکن اقامتی، هتل ها و مهمانپذیرها، مدارس آموزش و پرورش و باغ فدک تا روز 12 فروردین یک میلیون و 200 هزار نفر در اصفهان اقامت داشتند.
وی با اشاره به نظر سنجی های صورت گرفته از مسافران نوروز اظهار کرد: همچنین شمارزیادی از مسافران در منازل آشنایان و اقوام، خوابگاه های دانشجویی و مراکز اقامتی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی اسکان داشتند که آمار این تعداد مسافر در اختیار ستاد خدمات سفرنیست.
جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در صورتی که بخواهیم این آمار را به تعداد مسافران شب خواب هتل ها و مهمانپذیرها، مدارس آموزش و پرورش و باغ فدک اضافه کنیم به طور حتم آمار مسافران نوروزی در اصفهان به 2 برابر کنونی افزایش می یابد.
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
استان اصفهان همچنین دارای 90 موزه تاریخی ، مردم شناسی، فرهنگی و طبیعت است که دراختیار بخش دولتی و خصوصی است.
6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25931/12میلیون-مسافر-نوروزی-در-اصفهان-اقامت-کردند
بستن   چاپ