پیام سپاهان
نمایشگاه کتاب در کانون شهید مفتح اردستان گشایش یافت
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:38:40
سپاهان نیوز - کاشان- نمایشگاه بزرگ کتاب شهرستان اردستان چهارشنبه در آئینی با حضور جمعی از مسئولان در محل کانون شهید مفتح در مرکز این شهرستان گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در آئین گشایش نمایشگاه کتاب در محل کانون شهید مفتح اردستان گفت: سه هزار جلد کتاب با تخفیف 50 درصدی تا پایان فرودین ماه در محل کانون برای علاقه مندان در دسترس است.
فضل اله بصیرت افزود: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در زمینه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری، تاریخی، ادبیات و رمان می باشد و انتظار می رود در سبد خانوار مبلغی به خرید کناب اختصاص یابد.
وی بیان کرد: کتاب هایی در زمینه معماری، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، ورزشی، آشپزی، رایانه، زبان های خارجی و دیگر رشته ها در این نمایشگاه برای تامین نیازهای گروه های سنی مختلف ارائه شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان هدف از برپایی این نمایشگاه را تشویق مردم به خرید کتاب، ارتقای سرانه مطالعه اردستان، بالا بردن سطح علمی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد.
نمایشگاه بزرگ کتاب اردستان تا 30 فروردین 1397 هر روز از ساعت 9 تا 21 برای بازدید علاقه مندان دایر می باشد.
به گفته سرپرست کتابخانه های عمومی اردستان، سه هزار و 500 نفر هم اکنون عضو 6 باب کتابخانه شهری و روستایی این شهرستان با برخورداری از 93 هزار جلد کتاب هستند.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25948/نمایشگاه-کتاب-در-کانون-شهید-مفتح-اردستان-گشایش-یافت
بستن   چاپ