پیام سپاهان
پنج سانحه رانندگی در جاده های کاشان 18 آسیب دیده برجا گذاشت
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:39:37
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آسیب دیدن 18 نفر در اثر وقوع پنج سانحه رانندگی در جاده های منتهی به این شهرستان خبر داد.
دکتر حسین ریاحی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز واژگونی یک دستگاه خودروی تندر90 در کیلومتر 60 آزادراه کاشان- قم منجر به آسیب دیدن پنج نفر سرنشین این خودرو شد.
وی افزود: 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر کاشان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی، سه نفر از آنان با درخواست امداد هوایی به وسیله یک فروند هلی کوپتر به بیمارستان شهید بهشتی قم انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان بیان کرد: همچنین واژگونی یک دستگاه خودروی مزدا در آزادراه کاشان- قم (رو به روی پادگان حسن زاده) روی داد که چهار عضو یک خانواده (مرد و زنی جوان، دختری هفت ساله و نوزاد پسری 50 روزه) آسیب دیدند.
به گفته او، کارشناسان فوریت های پزشکی با 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و آسیب دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند که شرایط آنها مساعد گزارش شده است.
دکتر ریاحی ادامه داد: حادثه سوم مربوط به سقوط یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده کاشان- بادرود در نزدیکی سه راهی ابوزیدآباد به داخل پل بود که 2 سرنشین آن به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی اضافه کرد: تصادف زنجیره ای روز چهارشنبه سه دستگاه خودروی تندر90، پژو405 و پراید در آزادراه کاشان- نطنز 2 آسیب دیده داشت (2 زن 64 و 31 ساله) که برای درمان تکمیلی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان همچنین گفت: یک دستگاه سواری پراید نیز در سانحه ای دیگر در آزادراه کاشان- قم نزدیکی روستای آب شیرین واژگون شد که 2 دستگاه آمبولانس اورژانس و جمعیت هلال احمر پنج آسیب دیده را پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.
او افزود: 20 پایگاه (13پایگاه جاده ای و هفت پایگاه شهری) فوریت های پزشکی در منطقه کاشان تا 15 فروردین 97 آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی است.
شهرستان کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25968/پنج-سانحه-رانندگی-در-جاده-های-کاشان-18-آسیب-دیده-برجا-گذاشت
بستن   چاپ