پیام سپاهان
لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا؛
سرمربی الدوحیل قطر: برای پیروزی به اصفهان آمده ایم
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:39:56
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال الدوحیل قطر گفت: برای پیروزی برابر ذوب آهن ایران به اصفهان سفر کرده ایم و البته می دانیم که کسب این سه امتیاز چندان راحت نخواهد بود.
به گزارش ایرنا، جمال بلماضی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن ایران افزود: 2 سال قبل برابر ذوب ‌آهن در مرحله گروهی مسابقه دادیم، این تیم سخت‌کوش و هدفمند است و برای هر دیدار برنامه‌ دارد.
وی با اشاره به وضعیت گروه B لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به اینکه لوکوموتیو ازبکستان هنوزهم شانس صعود دارد، می‌توان گفت فضای این گروه هنوز رقابتی است.
وی گفت: یوسف المساکنی مهاجم مراکشی الدوحیل که مصدوم شده بود ، با وجود رفع آسیب دیدگی نمی تواند برابر ذوب آهن به میدان برود.
سرمربی تیم فوتبال الدوحیل قطر تاکید کرد: الدوحیل بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد که بازی بدون آنان سخت است، اما این تیم توانسته این شرایط را به خوبی پشت سر بگذارد.
بلماضی خاطرنشان کرد: غیبت بازیکنان مصدوم یا ملی ‌پوش فرصتی برای بازیکنان جوان است که با حضور در میدان ،خود را نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه غیبت بازیکنان در سال گذشته نیز برای این تیم وجود داشت، اظهارکرد: الدوحیل در پنج بازی بدون بازیکنان کلیدی‌ رو در روی حریفان قرار گرفت و چهار مصاف را با برد به پایان رساند و تنها در یک دیدار به تساوی رسید.
بازیکن الدوحیل نیز دراین نشست خبری گفت: بازی دشواری پیش روی ماست، ذوب آهن از لحاظ فیزیکی تیم قدرتمندی به شمار می رود.
لوکاس مندز خاطرنشان کرد: ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد و ما آنها را بررسی کرده ایم و بازیکن برزیلی این تیم توانایی های بیشتری دارد و در زمین شاخص است.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ، عصر سه شنبه 14 فروردین ماه 97 از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهرمیزبان تیم الدوحیل قطر است.
گامینی نیون روبیش از کشور سریلانکا به همراه سه هموطنش ویرا کودیکاراژ کامون لاکمال ویراکودی، لوکوکاستوتاژ ایران اودیاکانتا و لابادا هوواژ دون سانژیوا پرمالال قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.
همچنین مصطفی الغفاری ناظر داوری این مسابقه است.
ذوب آهن در گروه B مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با 6 امتیاز در رده دوم و الدوحیل با 12 امتیاز در رده اول قرار دارند.
ت / 6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25976/سرمربی-الدوحیل-قطر--برای-پیروزی-به-اصفهان-آمده-ایم
بستن   چاپ