پیام سپاهان
لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا
قلعه نویی: الدوحیل را می توانیم با پرس تیمی شکست دهیم
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:39:57
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: تیم ما می تواند با پرس تیمی در یک سوم میانی زمین الدوحیل قطر را شکست دهد و سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز را در این دیدار خانگی حفظ کند.
به گزارش ایرنا امیر قلعه نویی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم ذوب آهن ایران برابر الدوحیل قطر افزود: حریف ما تیم کاملی است که در خطوط مختلف از بازیکنان خوبی بهره می برد.
وی گروه B این دوره از مسابقات را گروه مرگ ارزیابی کرد و گفت : برای ماندن در جدول و شانس صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محکوم به شکست تیم الدوحیل قطر هستیم.
به گفته قلعه‌ نویی در بازی رفت برابر این تیم، اشتباهات فردی و تعویض ها سبب شکست ذوب‌آهن ایران برابر الدوحیل شد.
وی اضافه کرد: در بازی رفت تا دقیقه 70 مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم، اما پس از آن حریف بر ما برتری یافت و توانست سه امتیاز مسابقه را در خانه نگه دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران با بیان اینکه بازیکنان ذوب آهن ایران از لحاظ روحی و روانی آماده هستند، خاطرنشان کرد: ذوب ‌آهن هجومی است و آمار این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد، البته بازیکنان باید با تغییر نگرش و رفتارهای خود از لحاظ فنی آماده تر شوند.
قلعه نویی اظهار کرد: ذوب آهن از لحاظ میزان سرمایه در میان 16 تیم آسیا رده پانزدهم را داراست و از جهت مالی نسبت به دیگر تیم ها شرایط چندان مناسبی ندارد.
وی همچنین درباره تعطیلات نوروز و مشکلاتی که برای بازیکنان ایجاد می‌کند، گفت:90 درصد بازیکنان فوتبال ایران حرفه ای نیستند برای مثال بازیکنان ذوب آهن پیش و بعد از عید نوروز از لحاظ وزنی تفاوت های بسیاری داشتند.
بختیار رحمانی بازیکن تیم ذوب آهن نیز در این نشست خبری گفت: نماینده قطر در این گروه در تمام خطوط از قدرت بالایی برخوردار است، البته ضعف‌های نیز دارد که ما روی آنها کار کرده ایم.
وی افزود: در بازی فردا دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا خواهیم کرد و امیدواریم با حضور هواداران اصفهانی و تشویق آنان بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.
وی تاکید کرد: بازی سختی پیش روی ذوب آهن قرار دارد زیرا تیم های این گروه همه قهرمان های لیگ های کشورشان و قدرتمند هستند.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا ، عصر سه شنبه 14 فروردین ماه 97 از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهرمیزبان تیم الدوحیل قطر است.
ذوب آهن در گروه B مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا با 6 امتیاز در رده دوم و الدوحیل با 12 امتیاز در رده اول قرار دارند.
ت / 6020/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25977/قلعه-نویی--الدوحیل-را-می-توانیم-با-پرس-تیمی-شکست-دهیم
بستن   چاپ