پیام سپاهان
پیش از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن؛
سرمربی تیم تراکتورسازی: هدف ما کسب امتیاز است
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:40:04
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم با شناخت کامل از ذوب‌ آهن به اصفهان سفر می‌کند و تلاش دارد که در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای کشور به سه امتیاز با ارزش دست یابد.
به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه به نقل از " ارطغرول ساغلام " اضافه کرد: تیم تراکتورسازی تبریز از آمادگی خوب و انگیزه بالایی برای دیدار با ذوب آهن اصفهان برخوردار است.
وی ادامه داد: این تیم به امتیاز کامل دیدار با ذوب آهن اصفهان احتیاج دارد و تلاش خواهد کرد که با ارائه یک بازی منطقی و تماشاگر پسند، سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از بازیکنان ذوب آهن اصفهان بیان کرد: تراکتورسازی از حریف شناخت بسیار خوبی دارد و واقف است که ذوب‌ آهن از تیم های قدرتمند فوتبال ایران به شمار می‌ آید.
وی در عین حال افزود: تراکتورسازی تبریز نیز تیم شایسته ای است و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می باشد بنابر این در پی نتیجه گیری است.
ساغلام ابراز امیدواری کرد که حاصل رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در روز جمعه ( فردا) فوتبالی زیبا و جذاب باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر فردا ( جمعه ) در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولاد شهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.
8114/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25982/سرمربی-تیم-تراکتورسازی--هدف-ما-کسب-امتیاز-است
بستن   چاپ