پیام سپاهان
نجات جان 26 گردشگر در کاشان
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:40:41
سپاهان نیوز - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در تعطیلات نوروز، ماموران این سازمان 45 مورد عملیات امداد و نجات داشته اند که 16 مورد آتش سوزی و 29 مورد انواع دیگر حوادث بوده است که منجر به نجات جان 26 شهروند شد.
محمد مسعود چایچی در گفتگو با ایسنا- منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان در نوروز سال 97 با اجرای طرح استقبال ایمن از بهار اقدامات متنوعی در حوزه فرهنگی و آموزشی را در راستای تأمین ایمنی شهروندان و مسافرین نوروزی برنامه ریزی و اجرا کرد.
وی افزود: چاپ بروشورهای آموزش نکات ایمنی، استقرار شش تیم خودرویی به صورت شبانه روزی، استقرار چهار تیم امداد موتوری در پارکینگ های خودرویی اطراف باغ فین، خانه های تاریخی و مراکز اسکان مسافرین نوروزی و بازدید مستمر از محل های اسکان مسافران از جمله اقدام های این سازمان به شمار می رود.
وی تصریح کرد: نصب بنر با موضوع ایمنی در سفر در میدان‌ها و معابر اصلی شهر، شناسایی و بررسی ایمنی مکان های حضور مسافران نوروزی، پیش بینی اقدامات ویژه در این مراکز برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی، آتش سوزی، انفجارو تأمین تجهیزات ایمنی این مراکز از دیگر فعالیت های سازمان در هفته نخست نوروز بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت ایمنی مکان های اسکان و کمپ های مسافران نوروزی و آموزش نکات ایمنی با هدف پیشگیری و کنترل حوادث و سوانح با مشارکت شهروندان ،مسافران و مسئولین اماکن در محل اسکان را از برنامه های دیگر سازمان آتش نشانی در روزهای نخستین بهار 97 نام برد.
چایچی افزود: میانگین مدت زمان رسیدن مأموران آتش نشانی به محل در مواجهه با آتش سوزی در محدوده شهری چهار دقیقه و13 ثانیه و میانگین مدت زمان رسیدن به محل در مواجهه با حوادث در محدوده شهر چهاردقیقه و 48 ثانیه بوده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25992/نجات-جان-26-گردشگر-در-کاشان
بستن   چاپ