پیام سپاهان
استقبال جاده های اصفهان از مسافرین
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:40:53
سپاهان نیوز -
تردد بیش از 9 میلیون خودرو تا پنجمین روز نوروز در جاده های استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری ایسنا_منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ؛ جاده های استان اصفهان از 25 اسفند ماه 96 تا 5 فروردین 97 شاهد تردد بیش از 9 میلیون خودرو بوده است.
مهدی خضری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و همجواری با 9 استان دیگر ، جاده های استان اصفهان مسیر تردد بسیاری از مسافران نوروزی است .
وی گفت : از ابتدای اجرای طرح خدمات نوروزی از 25 اسفند 96 تا پنجم فروردین 97 شاهد تردد حدود 9 میلیون و 246 هزار و300 خودرو در جاده ای استان اصفهان بوده ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشته است .
خضری افزود:محور های اصفهان – فولاد شهر و بالعکس و بهارستان – سه راهی مبارکه با متوسط تردد ساعتی 1645 ، 1493 و 1327 خودرو دارای بیشترین حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده است .
رییس کمیته حمل و نقل و مدیریت راه های ستاد دائمی سفرهای استان اصفهان با بیان این مطلب که عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی عامل 40 درصد تصادفات است گفت : رانندگان میبایستی پس از دو ساعت رانندگی 10 دقیقه استراحت داشته باشند که وجود 43 مجتمع خدماتی رفاهی و همچنین استقرار 30 ایستگاه امنیت سلامت نوروزی در جاده های استان فرصتها و جاذبه های متنوعی برای استراحت رانندگان فراهم نموده است .
وی گفت : گشتهای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی در جاده های استان و رفع نواقص و مشکلات جاده ها هستند .همچنین کمک به مسافرین در راه مانده که بعلت نقص فنی خودرو قادر به ادامه مسیر نیستند و پذیرایی از آنها در راهدارخانه های این اداره کل از جمله اقداماتی است که راهداران به مسافران ارائه خواهند کرد.
خضری افزود : مسافرین عزیز ضمن رعایت تمام موارد ایمنی ، پیش از آغاز سفر با استفاده از سامانه 141 از آخرین اطلاعات راههای کشور مطلع شوند تا سفری آسوده و ایمن داشته باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/25998/استقبال-جاده-های-اصفهان-از-مسافرین
بستن   چاپ