پیام سپاهان
قلعه نویی: بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیم را تعیین می‌کند
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 11:41:57
سپاهان نیوز - سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیم ذوب‌آهن را تعیین می‌کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری داریم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، امیر قلعه‌نویی در خصوص بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم ما روز جمعه بعد از یک تعطیلی کوتاه‌مدت به مصاف تراکتورسازی می‌رود و به طور طبیعی، به دلیل وقفه به وجود آمده شرایط این مسابقه برای هر تیمی دشوار است.
وی ادامه داد: به هر حال طبیعی است که با توجه به این وقفه، نیازمند زمان هستیم تا بازیکنان ما کاملاً در شرایط مسابقه قرار بگیرند و این موضوع به یک هفته زمان نیاز دارد. با این حال، به خوبی می‌دانیم که در این مسابقه با توجه به شرایط میزبانی و حضور هواداران، انتظاری جز پیروزی از ذوب‌آهن نیست بنابراین با همه توان خود به میدان می‌رویم.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: برای این مسابقه به جز اکبر ایمانی که به دلیل مصدومیت شرایط بازی را ندارد، محروم و مصدوم دیگری نداریم اما رشید مظاهری تنها در آخرین تمرین تیم پیش از این بازی در کنار ما خواهد بود و ربیع عطایا نیز بدون تمرین به جمع ما برای مسابقه اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به بازی‌های حساس تیمش در ورزشگاه فولادشهر و میزبانی این تیم در سه بازی آینده اضافه کرد: ما سه بازی مهم پشت سر هم در فولادشهر داریم و شاید این بازی سرنوشت فصل را برای ما تعیین می‌کند، بنابراین به طور قطع تلاش می‌کنیم که از فرصت‌های خود نهایت استفاده را به منظور کسب امتیاز بیشتر ببریم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/26031/قلعه-نویی--بازی-مقابل-تراکتورسازی-سرنوشت-تیم-را-تعیین-می‌کند
بستن   چاپ