پیام سپاهان
تا 13 فروردین؛
بیش از 132 هزار خانواده فرهنگی در اصفهان اسکان یافتند
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 12:33:20
سپاهان نیوز - اصفهان - یارنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اسکان موقت 132 هزار و 968 خانواده فرهنگی در ستادهای نوروزی اسکان فرهنگیان این استان از ابتدای امسال تا 13 فروردین خبر داد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از " محمد جواد احمدی " افزود: در ایام نوروز 478 هزار و 687 مسافر در ستادهای فرهنگیان این استان اسکان موقت یافتند.
وی گفت: امسال ستادهای اسکان استان اصفهان مورد بازدیدهای مکرر قرار گرفت و نحوه اسکان و پذیرش مسافران نوروزی در این ستادها زیر نظر بود تا رفاه و رضایت مسافران نوروزی حاصل شود.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امسال استان اصفهان به لحاظ آماری موفق به کسب رتبه دوم میزان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در کشور شد.
وی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان اصفهان از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای تقویت نظارت و ساماندهی بهینه مسافرت های نوروزی فرهنگیان جهت رضایتمندی این جامعه هدف بهره برداری کرد.
وی ادامه داد: بر همین اساس رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری، تکریم میهمانان نوروزی، هدایت مسافران در مبادی شهرها، انتشار ویژه نامه طرح ساماندهی، تقویت کشیک های شبانه روزی برای هماهنگی و کنترل مسافرت ها از دیگر مواردی بود که در نوروز امسال مورد توجه همکاران ما در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان قرار گرفت.
در تعطیلات نوروز امسال، 13 هزار و 600 کلاس در استان اصفهان برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی اختصاص یافته است.
استان اصفهان با برخورداری از22 هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه های گردشگری از مناطق گردشگر پذیر ایران است.
ت/6994 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/26067/بیش-از-132-هزار-خانواده-فرهنگی-در-اصفهان-اسکان-یافتند
بستن   چاپ