پیام سپاهان
سال 1396؛
تسهیلات اشتغال کمیته امداد آران و بیدگل سه برابر رشد داشت
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 09:19:03
سپاهان نیوز - کاشان- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل گفت: تسهیلات اشتغالزای پرداختی از سوی این نهاد به مددجویان زیر پوشش در سال 1396 نسبت به سال پیش از آن افزایشی سه برابری داشت.
حسن اسماعیلی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 45 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آران و بیدگل در سال 1396 پرداخت شد که این رقم در سال پیش از آن نزدیک به 15 میلیارد ریال بود.
وی هدف اصلی کمیته امداد را حوزه اشتغال و پایدارسازی مشاغل برشمرد و افزود: شناسایی مهارت‌ها، هدایت شغلی، ترویج فرهنگ کار، درآمد پایدار، فراگیری اشتغال در بخش‌های مختلف، افزایش درامد سرانه و خودکفایی مددجویان هدف اصلی در این حوزه است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در ادامه گفت: فرصت های بسیاری در بحث اشتغال در این شهرستان وجود دارد و برای نمونه می توان از ظرفیت های نهفته در کویر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری استفاده کرد.
او حوزه اشتغال و استفاده از ظرفیت نیکوکاران را در اولویت سیاست های کمیته امداد آران و بیدگل عنوان کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت خوبی در حوزه فعالیت های خیرخواهانه است که باید از آن در جهت کمک به محرومان بهره برداری شود.
اسماعیلی گفت: مردم نیکوکار شهرستان آران و بیدگل در سال 1396 نزدیک به سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات برای کمک به مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک کردند.
به گفته وی، 2 هزار و 300 خانوار در این شهرستان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/26906/تسهیلات-اشتغال-کمیته-امداد-آران-و-بیدگل-سه-برابر-رشد-داشت
بستن   چاپ