پیام سپاهان
تاکید شهردار؛
سرفاصله های زمانی قطارشهری اصفهان باید کاهش یابد
چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 9:19:13 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - شهردار اصفهان بر کاهش سر فاصله های زمانی حرکت قطارهای مترو این کلانشهر تاکید کرد و گفت: تلاش ما بر این است که این فاصله های زمانی از 15 به 2.5 دقیقه کاهش یابد.
  " قدرت الله نوروزی " در جریان بازدید سرزده از ایستگاههای قطارشهری اصفهان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم، فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص قطارشهری در این کلانشهر تقویت؛ و گسترش یابد.
وی با اشاره به اینکه تلاش مدیریت شهری اصفهان برای احداث و تکمیل خط 2 قطارشهری این کلانشهر در ادامه خط یک، آغاز شده است، تصریح کرد: با اتخاذ شیوه های جدید نباید اجازه داد که زمان عملیات احداث و تکمیل خط 2 قطارشهری اصفهان طولانی شود.
خاطرنشان می شود، خط 2 قطارشهری اصفهان که به خط غربی - شرقی هم مشهور است از خمینی شهر شروع و پس از عبور از خیابان اشرفی اصفهانی (کهندژ) در منطقه زینبیه ختم می شود.
طول کل خط 2 قطارشهری اصفهان که در مرحله طراحی و اجراست 24٫4 کیلومتر و دارای 23 ایستگاه است.
قطار شهری اصفهان در خط یک پس از 14 روز تعطیلی با 6 ایستگاه جدید از جمله 2 ایستگاه پرتردد انقلاب و امام حسین (ع) که عملیات ساخت آنها پیش از نوروز تکمیل شده بود، 
خط یک قطار شهری اصفهان از شمال شهر اصفهان آغاز شده و پس از طی مسیری به طول 20٫2 کیلومتر به پایانه مسافربری صفه در جنوب اصفهان می ‌رسد. در این خط 20 ایستگاه وجود دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/26912/سرفاصله-های-زمانی-قطارشهری-اصفهان-باید-کاهش-یابد
بستن   چاپ