پیام سپاهان
حدادی فر: باید در تاشکند از لوکوموتیو امتیاز بگیریم
چهارشنبه 15 فروردين 1397 - 09:19:46
سپاهان نیوز - کاپیتان ذوب آهن می گوید تیمش برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا باید از لوکوموتیو در تاشکند یک امتیاز بگیرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، ذوب آهن در دیداری خانگی با یک گل مغلوب الدوحیل قطر شد. قاسم حدادی فر درباره این بازی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. تیم خیلی خوبی روبه روی ما بود. از لحاظ تاکتیکی خیلی قوی بودند. از طرفی ما تا حدود زیادی حاکم بازی بودیم. حداقل باید یک مساوی می گرفتیم. می توانستیم بازی را هم ببریم.
بازیکن ذوب آهن درباره شانس صعود تیمش به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: بازی بعد خیلی حساس است. ان شاء الله در بازی بعد امتیاز می گیریم و صعود می کنیم. در تاشکند باید مساوی کنیم تا از گروه مان صعود کنیم.
او درباره اینکه به نظر می رسید بازیکنان ذوب آهن در دقایق پایانی از نظر بدنی کم آوردند که این موضوع به خاطر بدنسازی متفاوت دو تیم است، گفت: آن ها دفاع می کردند. ما هم حمله می کردیم . طبیعتا همه بازیکنان می خواستند گل بزنند. آن ها در ضد حمله خوب بودند. غیر از گل هم چند موقعیت داشتند که عملکرد دروازه بان ما خوب بود. الدوحیل آنقدر تیم خوبی است که کم و کاستی ندارد.
حدادی فر ادامه داد: در کلیت ماجرا فرقی نمی کرد مساوی کنیم یا ببازیم.
کاپیتان ذوب آهن درباره اینکه چرا از ابتدا به میدان نمی رود گفت: نظر مربی است که من چند دقیقه در زمین بازی کنم.
مهدی رجب زاده، هافبک کهنه کار ذوب آهن درباره شکست تیمش مقابل الدوحیل قطر گفت: امروز تیم ما بدشانس بود. شاید تصمیمات داور می توانست در بازی اثرگذار باشد. دروازه بان الدوحیل روی بازیکن ما خطا کرد. درست است که الدوحیل در جریان بازی روان تر بازی کرد اما قبل از گل اول موقعیت های زیادی نداشت. در نیمه دوم هم چند موقعیت خطرناک را نزدیم.
او خاطرنشان کرد: این طبیعت فوتبال است. آن ها تیم بزرگ و حرفه ای هستند. می توانستیم به گل برسیم. به نظر من ما نباید گل اول را دریافت کنیم. چون وقتی گل می خوریم، تیم ما شرایطی دارد که همه برای گل زدن تلاش می کنند و شاید در ضد حمله گل بخوریم. به نظرم امروز خدا به ما رحم کرد روی ضد حملات گل های بیشتری نخوردیم.
هافبک ذوب آهن گفت: الدوحیل حرفه ای بازی کرد و منتظر یک فرصت بود که به گل برسد و این اتفاق افتاد. مقابل تیم های بزرگ نباید اشتباه کنید. امروز و در بازی رفت همین اتفاق افتاد. امروز ما خیلی بدشانس بودیم. حداقل باید گل اول را ی زدیم.
رجب زاده افزود: خوشبختانه لوکوموتیو در امارات پیروز شد و ما می توانیم با یک تساوی که خیلی سخت اما امکان پذیر است از گروه صعود کنیم.
او درباره احتمال رویارویی استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی گفت: اجازه دهید از گروه مان صعود کنیم. بعدا درباره بازی با استقلال صحبت می کنیم.
کدخبرنگار:13026
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/26921/حدادی-فر--باید-در-تاشکند-از-لوکوموتیو-امتیاز-بگیریم
بستن   چاپ