پیام سپاهان
جزییات حادثه مرنجاب/ اثری از گردشگر مفقود شده نیست
پنجشنبه 16 فروردين 1397 - 11:03:09
سپاهان نیوز - رئیس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: پس از 3 روز تلاش مداوم و شبانه روزی تیم های امدادی هنوز اثری از گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب دیده نشده است.
حسین انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل در خصوص حادثه مفقود شدن یک گردشگر در کویر مرنجاب اظهار کرد: خودرو این فرد در 20 کیلومتری معدن دریاچه نمک و در 50 کیلومتری دو راهی قلعه مرنجاب زمین گیر شده و 3 نفر گردشگر برای رسیدن به امداد و نجات به دو گروه تقسیم شده و از خودرو خود دور شده‌اند.
وی ادامه داد: از صبح امروز عملیات امداد ونجات به صورت گسترده و با کمک بالگرد وارد مرحله جدید شده است و به جز گروه های هلال احمر٬ راهنمایان محلی شهرستان٬ هلال احمر استان اصفهان٬ راه بلد ها و آفرودرهای محلی، کلوپ سافاری استان اصفهان، آفرودرهای استان تهران، قم، کاشان و البرز و همچنین گروهی از ورزشکاران با موتور کراس در حال جستجوی گردشگر مفقود شده هستند.
رییس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: کویر با وجود تمام زیبایی‌ها و مناطق بکری که دارد در صورت نا آشنایی گردشگر با طبیعت کویر، حادثه آفرین خواهد بود و باید کسانی که به کویر وارد می شوند یا از راهنما استفاده کنند، با اطلاعات کامل و مجهز وارد این طبیعت اسرار آمیز شوند.
انصاری فرد افزود: مفقودی گردشگران قصه امروز و دیروز نیست و عوامل مختلفی دارد که از جمله آن نا آشنایی گردشگران به مناطق مختلف کویر و کمبود تجهیزات است. با توجه به هشدارهای مستمر باید گردشگران بیش از پیش توجه داشته باشند و خود را مجهز به تمام وسایل پیشرفته ارتباطی و امداد و نجات کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند نجات پیدا کنند.
به گزارش ایسنا از 3 گردشگر دو نفر خانم روز گذشته پیدا شده اند.
کد خبرنگار: 13094
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/26974/جزییات-حادثه-مرنجاب--اثری-از-گردشگر-مفقود-شده-نیست
بستن   چاپ