پیام سپاهان
24 ساعت گذشته؛
سانحه های رانندگی در کاشان 6 مصدوم برجا گذاشت
جمعه 17 فروردين 1397 - 15:00:23
سپاهان نیوز - کاشان- بنابر اعلام دستگاه های امدادرسان 6 نفر در جریان سه سانحه رانندگی جداگانه در جاده های منتهی به شهرستان کاشان طی 24 ساعت گذشته آسیب دیدند.
به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان روز جمعه گفت: یک دستگاه خودروی تریلر حامل گاز مایع (LPG) صبح امروز در اتوبان امیرکبیر این شهر واژگون شده بود که تیم عملیاتی ایستگاه شماره 5 با سرعت به محل حادثه اعزام شد.
روح الله فدائی با بیان اینکه علت خروج تریلر از مسیر و بروز این سانحه هنوز مشخص نیست، افزود: آتش ‌نشانان به سرعت نسبت به ایمن‌سازی محل جهت جلوگیری از آتش سوزی احتمالی اقدام کردند و کارشناسان شرکت نفت نیز برای بازرسی و اقدام های لازم جهت تخلیه بار این تریلر در محل سانحه حضور یافتند.
وی اضافه کرد: راننده تریلر که در جریان این سانحه آسیب دیده بود نیز از سوی نیروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان همچنین بیان کرد: 2 نفر نیز در جریان سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در کیلومتر چهار جاده کاشان- نطنز آسیب دیدند.
کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز از سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری با سه آسیب دیده در روز گذشته در محدوده مسکن مهر کاشان خبر داد.
فرهاد بابایی گفت: مردی 25 ساله به همراه 2 نفر دیگر (زنی 45 ساله و 25 ساله) در جریان این سانحه آسیب دیده بودند که به بیماستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند و بر اساس گزارش ها، شرایط آنها مناسب گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، بیش از 40 نفر از آغاز سال 1397 تاکنون در جاده های منتهی به شهرستان کاشان در سانحه های رانندگی آسیب دیدند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.
این شهرستان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27004/سانحه-های-رانندگی-در-کاشان-6-مصدوم-برجا-گذاشت
بستن   چاپ