پیام سپاهان
ابراهیم‌زاده: از روز اول گفتم سپاهان سقوط نمی‌کند/ 3 فینال سخت داریم
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 09:57:36
سپاهان نیوز - سرمربی سپاهان می‌گوید هواداران نباید به سقوط سپاهان فکر کنند چون تمام ارکان باشگاه دست به دست هم داده‌اند تا این اتفاق نیفتد.
منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت سپاهان در فاصله سه هفته تا پایان فصل و احتمال سقوط به لیگ دسته یک توضیح داد: از اولین روزی که به سپاهان آمدم، همه هواداران را آگاه کردم و گفتم که اصلا به فکر سقوط نباشند. همه تلاش‌ها و حمایت‌هایی که می‌شود در مسیر موفقیت تیم است. همه در باشگاه باید هم و غمشان برای سه بازی باقیمانده باشد. این تلاش‌ها باید مقدمه‌ای شود برای سال آینده تا فصل بعدی را با انرژی بیش‌تر دنبال کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در سپاهان برای فصل آینده قطعی است یا نه؟ گفت: هر مربی که در یک تیم کار می‌کند، به این هم فکر می‌کند که چطور جایگاهش را مستحکم سازد. هیچ مربی نمی‌گوید این فصل بگذرد و هر اتفاقی افتاد، افتاد. ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در نهایت این تلاش‌ها روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. باشگاه سپاهان نیز همان ابتدا با من برای فصل آینده صحبت کرد و من هم پاسخم را دادم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان هم‌چنین با اشاره به بازی‌های باقیمانده تیمش اظهار کرد: باید با تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و استقلال تهران بازی کنیم. به عبارتی سه فینال سخت در پیش داریم که باید تمام توان‌مان را برای کسب بهترین نتیجه در این بازی‌ها بگذاریم.
ابراهیم‌زاده درباره تاثیر اضافه شدن روانشناس و محمود یاوری به کادرفنی سپاهان گفت: تمام مجموعه سپاهان از روانشناس و محمود یاوری گرفته تا مدیریت، هیات مدیره، مدیران کارخانه و هواداران دست به دست هم داده‌اند تا سپاهان در بازی‌های باقیمانده به موفقیت برسد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27146/ابراهیم‌زاده--از-روز-اول-گفتم-سپاهان-سقوط-نمی‌کند--3-فینال-سخت-داریم
بستن   چاپ