پیام سپاهان
مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:
13 هزار گردشگر خارجی از جاذبه گردشگری اصفهان بازدید کردند
دوشنبه 20 فروردین 1397 - 10:26:55 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: تا پایان روز 13 فروردین‌، 13 هزار گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان اصفهان بازدید کردند.

فریدون الله‌یاری  با اشاره به استقبال ویژه گردشگران از جاذبه‌های نصف جهان در نوروز 97 اظهار داشت: از تاریخ 27 اسفندماه 96 تا 13 فرورین 97 تعداد 13 هزار گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بازدید کردند.
4700 گردشگر خارجی حداقل یک شب در استان اصفهان اقامت کردند
وی افزود: در همین مدت چهار هزار و 700 گردشگر خارجی حداقل یک شب در استان اصفهان اقامت کردند که بیشتر این گردشگران از کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا بودند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه در همین ایام حدود شش میلیون گردشگر داخلی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند، ابراز داشت: همچنین بیش از دو میلیون و 506 هزار و 597 گردشگر داخلی حداقل به مدت یک شب در استان اصفهان اقامت کردند.
باغ فین و چهلستون در صدر بازدید گردشگران
وی ادامه داد: بیشترین بناهای مورد بازدید در استان باغ فین، مجموعه جهانی چهلستون، عالی قاپو و منارجنبان بودند.
الله‌یاری گفت: حضور گردشگران اروپایی در میان خیل عظیم گردشگران داخلی در شرایطی که با امنیتی بی بدیل و بدون هیچ مشکلی به دورترین نقاط استان سفر کردند از ویژگی‌های سفر نوروزی به اصفهان بود که نویدبخش رونق گردشگری خارجی در استان و کشور است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27150/13-هزار-گردشگر-خارجی-از-جاذبه-گردشگری-اصفهان-بازدید-کردند
بستن   چاپ