پیام سپاهان
رئیس حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:
آغاز هفته فیلم انقلاب اسلامی در اصفهان با اکران فیلم «رزم آرا»
دوشنبه 20 فروردین 1397 - 10:26:57 AM
مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: روز گذشته با اکران فیلم رزم‌آرا به کارگردانی احسان عمادی هفته هنر و فیلم انقلاب اسلامی در اصفهان آغاز می‌شود.

مهدی احمدی فر  اظهار داشت: هفته هنر و فیلم انقلاب اسلامی در اصفهان از ساعت 17 روز گذشته با اکران فیلم «رزم‌آرا، یک دو سویه مسکوت» به کارگردانی احسان عمادی در تالار سعدی حوزه هنری اصفهان آغازمی‌شود.
وی افزود: همچنین به همین مناسبت از ساعت 19 امروز تئاتر «این ره که می‌روی» به کارگردانی محمد هاشم زاده و از سری تئاترهای نخستین جشنواره تئاتر روح‌الله در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه اجرا می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: بدین ترتیب به مدت یک هفته هشت فیلم مرتبط به منسابت هفته فیلم انقلاب اسلامی در سینماهای اصفهان اکران و پس از آن برنامه نقد و بررسی فیلم مذکور با حضور کارشناسان مربوطه برگزار می‌شود.
وی به دیگر برنامه‌های حوزه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره و ابراز داشت: غبار روبی مزار شهدای گمنام، اجرای تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای در روزهای مختلف هفته، اجرای تئاتر در مساجد شهرهای اصفهان، نجف آباد شهرضا، خمینی شهر و غیره، برگزاری نمایشگاه نگارگری و تذهیب در گالری نقش‌خانه حوزه هنری و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در خانه هنرمندان از ویژه برنامه‌های این هفته است.
پخش ویژه برنامه گفتگومحور در شبکه استانی با موضوع شهید آوینی و هنر انقلاب
احمدی فر اضافه کرد: همچنین در این هفته که از سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی آغاز می‌شود شاهد برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و عکس در خانه هنرمندان، اکران آثار تجسمی در شهر با عنوان هنر انقلاب اسلامی، پخش ویژه برنامه گفتگو محور هفته هنر انقلاب در شبکه استانی با موضوع شهید آوینی و هنر انقلاب، دیدار هنرمندان انقلابی و پیشکسوت با آیات عظام و مسئولان استانی و شهری، برگزاری شب شعر، اجرای قطعه سرودهای انقلابی و دیگر برنامه‌ها در سطح شهر اصفهان هستیم.
برگزاری کارگاه «سی و سه چشمه» در هر یک از طاق‌های 33 پل
وی بیان داشت: برگزاری کارگاه «سی و سه چشمه» در هر یک از طاق‌های 33 پل، برگزاری شب شعر به ساعت اصفهان و رونمایی از کتاب‌های «رود زاینده»، «جیغ» ، «نذر سقا» و غیره از دیگر ویژه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در اصفهان است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27152/آغاز-هفته-فیلم-انقلاب-اسلامی-در-اصفهان-با-اکران-فیلم-«رزم-آرا»
بستن   چاپ