پیام سپاهان
کاهش 95 درصدی صنایع‌دستی قاچاق در میدان نقش جهان
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 13:12:52
سپاهان نیوز - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: از سال 93 تاکنون با همکاری تنگاتنگ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اتاق اصناف، اتحادیه صنایع دستی و بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان فروش کالاهای صنایع دستی قاچاق در میدان نقش جهان 95 درصد کاهش داشته است.
جواد محمدی فشارکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: اصفهان به عنوان مهد صنایع دستی ایران و شهر جهانی صنایع دستی و میدان نقش جهان به عنوان نمادی تاریخی از ایران یکی از اصلی ترین پایگاه های خرید و فروش صنایع دستی به شمار می آید.
وی افزود: همواره در کنار فرصت های اقتصادی تهدیدهایی نیز وجود دارند و فروش کالاهای شبه صنایع دستی که اغلب قاچاق و بی کیفیت بود از جمله تهدیدهای اقتصادی برای صنایع دستی ایران و اصفهان به شمار می آمد.
محمدی فشارکی با بیان اینکه از حدود چهار سال پیش نقشه راه ما برای به صفر رساندن فروش کالاهای قاچاق در میدان امام (ره) آغاز شد، گفت: امروز خوشبختانه شاهد کاهش 95 درصدی فروش کالای قاچاق در فروشگاه های صنایع دستی میدان نقش جهان هستیم.
وی این موفقیت را مدیون هماهنگی و همراهی دستگاه های ذی ربط هم چون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، اتاق اصناف، اتحادیه صنف صنایع دستی و تلاش بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان دانست.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27166/کاهش-95-درصدی-صنایع‌دستی-قاچاق-در-میدان-نقش-جهان
بستن   چاپ