پیام سپاهان
عراقی زاده:
بودجه امسال براساس تورم اقتصادی است/ نگاه ویژه به ورزش کارگران مجموعه داریم
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 14:06:12
سپاهان نیوز - قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند گفت: بودجه امسال این باشگاه بر اساس تورم اقتصادی است که در جامعه رخ داده و بنابراین افزایش آن طبیعی است.
محمد حسین عراقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: طی 10 روز آینده جلسه هیئت مدیره باشگاه به منظور بررسی بودجه و همچنین رشته‌هایی که برای امسال متقاضی بوده‌اند تا تحت حمایت باشگاه گیتی پسند قرار گیرند تشکیل خواهد شد.
وی افزود: سرفصل‌هایی که در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد وضعیت تیم‌های لیگ برتری فوتسال در رده‌های بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان است و همچنین توجه و اختصاص بودجه لازم به ورزش کارگران صنایع گیتی پسند که تا کنون کمتر به آن پرداخته شده است.
عزاقی زاده ادامه داد: حدود 3 هزار کارگر در بخش‌های مختلف این مجموعه فعال هستند که تنها سال گذشته حدود هزار نفر از آنها در مسابقات درونی صنایع شرکت داشتند که این میزان با توجه به آمار کارگرانی که داریم مطلوب نیست و باید با تشویق کارگران به امر ورزش وضعیت سلامت آن‌ها را افزایش دهیم که این مساله ارتباط زیادی با افزایش راندمان کاری آن‌ها دارد. در این بخش متقاضی اختصاص بودجه جداگانه هستیم تا بتوانیم خدمات خوبی در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
وی خاطر نشان کرد: از سال 95 مسابقات درونی صنایع گیتی پسند را آغاز کردیم که در حال حاضر 22 تیم در فوتسال فعال هستند که در سطح بسیار با کیفیتی مسابقات آن‌ها برگزار می‌شود، در والیبال 16 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نظر داریم امسال تیم‌های خود را به مسابقات استانی و کشوری اعزام کنیم.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص افزایش رشته‌های این باشگاه گفت: رشته‌هایی همچون تنیس روی میز، هندبال، تیر اندازی، بسکتبال در بخش آقایان و فوتسال بانوان از جمله رشته‌هایی هستند که از طریق هیئت متقاضی حمایت باشگاه گیتی پسند بودند که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با نام گیتی پسند وارد عرصه مسابقات شوند که این مساله نیز در جلسه هیئت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عراقی زاده تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که تلاش می‌کنیم از امسال به آن بپردازیم موضوع زیر ساخت‌های مورد نیاز ورزشی صنایع است متاسفانه برای سرویس دهی به ورزشکارانی که تحت حمایت باشگاه هستند مجبور به کرایه کردن اماکن ورزشی دیگر ارگان‌ها هستیم. به دنبال آن هستیم با توجه به شرایطی که داریم زیر ساخت‌های مناسبی برای ورزش همگانی و قهرمانی باشگاه ایجاد کنیم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27174/بودجه-امسال-براساس-تورم-اقتصادی-است--نگاه-ویژه-به-ورزش-کارگران-مجموعه-داریم
بستن   چاپ