پیام سپاهان
حمایت از تولید ملی با نمایشگاه کاریکاتور
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 14:39:33
سپاهان نیوز - مدیر خانه کاریکاتور اصفهان گفت: نمایشگاه کاریکاتورها با موضوع تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی،مبارزه با قاچاق، تولیدات بی کیفیت خارجی و کارگران ایرانی از امروز تا 30 فروردین در خانه هنرمندان برپا خواهد بود.
پیام پورفلاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه "ما می توانیم" با موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از امروز در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.
وی افزود: از یک سال و نیم گذشته تاکنون این مجموعه در حال تولید بوده است. که در حال حاضر و برای هفته هنر انقلاب اسلامی 22 اثر از 17 نفر به نمایش در خواهد آمد.
مدیر خانه کاریکاتور اصفهان ادامه داد: محمد پور رشیدی نیز در کنار هر اثر کاریکاتور یک طنز نوشته کوتاه نیز ساخته است که در واقع هر بازدید کننده علاوه بر کاریکاتور یک طنز کوتاه نیز در کنار آن مشاهده می کند.
پورفلاح تصریح کرد:آثار این نمایشگاه به تولید ملی، مبارزه با قاچاق، تولیدات بی کیفیت خارجی و کارگران ایرانی می پردازد و نقش هر یک را به صورت کاریکاتور بیان می کند.
وی با بیان اینکه این مجموعه توسط خانه کاریکاتور اصفهان و با همکاری خانه مشروطه اصفهان تهیه گردیده است، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه امروز 20 فروردین 97 ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا 30 فروردین ماه در خانه هنرمندان اصفهان برپا خواهد بود.
کد خبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27179/حمایت-از-تولید-ملی-با-نمایشگاه-کاریکاتور
بستن   چاپ