پیام سپاهان
سلطان حسینی: خانه ورزش روستایی نوش آباد احداث می‌شود
دوشنبه 20 فروردين 1397 - 20:55:56
سپاهان نیوز - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان خانه ورزش روستایی نوش آباد احداث می‌شود، چرا که وظیفه ما رفع انتظارات به حق و درست مردم است.
محمدسلطان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: در شهر اصفهان و یا هر شهر بزرگ و کوچک دیگری شما بارها و بارها بچه‌هایی را مشاهده می کنید که با امکانات بسیار کم در حال بازی هستند واین دلیل نبود امکانات و محرومیت نیست. نوش آباد در نزدیکی شهرستان آران و بیدگل با جمعیتی 12 هزار نفری است. با توجه به جمعیت و امکاناتی که از نظر ورزشی در نوش آباد و آران وبیدگل که تنها چند دقیقه با یکدیگر فاصله دارند، سرانه ورزشی خوبی دارند. سرانه‌ای که آن‌ها را در بین شهرستان‌های استان در رتبه خوبی قرار می‌دهد و شهر اصفهان که مرکزیت استان را دارد بسیار کمتر از آن است.
وی افزود: هرچند در نوش آباد فضای ورزشی با مالکیت اداره ورزش و جوانان نداریم و یا سالن اختصاصی تنیس روی میز وجود ندارد اما با این حال یک سالن ورزشی چند منظوره مربوط به شهرداری، سالن ورزشی 9 دی مربوط به آموزش و پرورش، سالن مربوط به بسیج و دو زمین چمن مصنوعی وجود دارد و جدای از این مجموعه ورزشی امیر کبیر نیز با همکاری بخش خصوصی و خیران ورزشیار در حال اتمام است. کمبود امکاناتی نیست، نمی‌گوییم ایده آل است، اما محروم هم در این حد که بیان شده نیست.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خاطر نشان کرد: در فاصله بسیار کمی از نوش آباد، شهرستان آران و بیدگل قرار دارد که در این شهر نیز امکانات خوبی داریم. در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان مناطقی را داریم که واقعاً از نظر فضای ورزشی با مشکل روبرو هستیم که با توجه به توان مالی که داریم تلاش می‌کنیم فضاهای مناسب و مطلوبی را برای ارائه خدمات به شهروندان آماده کنیم، به عنوان مثال در بهارستان با جمعیت 120 هزار نفری با محدودیت فضای ورزشی روبرو هستیم و یا در فولادشهر، بنابراین باید بتوانیم با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم براساس اولویت بندی که صورت می‌گیرد توقعات و مطالبات مردم را پاسخگو باشیم.
سلطان حسینی با اشاره به مصوبه مجلس و دولت در خصوص تخصیص 27 صدم از 9 درصد ارزش افزوده به ورزش گفت: با تصویب این قانون، بودجه بسیار خوبی به ورزش تزریق می‌شود و استان اصفهان با گرفتن سهم خود از این میزان بهتر از گذشته می‌تواند به بهبود وضعیت ورزش استان کمک کند که احداث 100 چمن مصنوعی در سراسر استان یکی از برنامه‌هایی است که در نظر داریم عملیاتی کنیم.
وی تصریح کرد: بعد از گزارشی که از ایسنا بر روی خروجی رفت بلافاصله کارشناسان ما به بررسی وضعیت ورزش نوش آباد پرداختند و هم چنین اطلاعاتی را نیز از آران وبیدگل گرفتیم، ازهیئت روستایی و عشایری استان درخواست بررسی احداث خانه ورزش روستایی داشتیم وهم چنین از هیئت تنیس روی میز نیز خواسته شد با توجه به نبود سالن اختصاصی این رشته با سفر به نوش آباد امکانات خوب و مناسبی را برای علاقمندان تنیس روی میز فراهم کند.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/27196/سلطان-حسینی--خانه-ورزش-روستایی-نوش-آباد-احداث-می‌شود
بستن   چاپ